مدیر بخش زن قرآنی، زندگی قرآنی در نمایشگاه قرآن کریم گفت: مساله خانواده از مسائل مهم است که نه تنها در جامعه اسلامی بلکه در تمام جوامع نقش سرنوشت سازی را ایفا می کند.

وزیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اختصاص بیش از 150 آیه در قرآن کریم که به طور مستقیم به موضوع خانواده پرداخته است نشان از اهمیت زیاد این موضوع دارد از آنجایی که خانواده اساسی ترین نهاد در جامعه اسلامی و نیز با توجه به اینکه دشمنان بر انحلال اسلام و معارف قرآن و مبارزه با حکومت اسلامی نقشه های زیرکانه خود را از خانه و خانواده شروع کردند تا تفکرات سکولار خود را  از ریشه جایگزین معارف ناب اسلامی و قرانی کنند که در این راستا هدف از برپایی این بخش شخصیت زن  در اسلام بعنوان پایه و اساس یک خانواده متعادل و متعالی است.
وی در ادامه بیان کرد: پرداختن ویژه به آیات قرآن کریم و روایات موضوع زن و خانواده ایجاد فضایی ماندگار و جذاب برای بازدیدکنندگان بخش استفاده از قالبهای مختلف هندی به صورت ویژه برای افزایش تاثیرگذاری در مخاطب،  اصلاح نگرش عمومی جامعه پیرامون با ارائه الگوی شخصیت زن مسلمان از سیاست های ای بخش است.
وزیری گفت: برنامه های بخش شامل تولید و اجرای شاخص های قرآنی، زندگی قرآن، برگزاری مسابقه، مشاوره خانواده، فروشگاه مرکزی محصولات فرهنگی غرفه ها و موسسات فعال در زمینه خانواده قرآنی، دکور و فضاسازی تشویق کودکان محجبه، تالار گفتگوی حجاب و زن در اسلام، زنان انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی است.
مدیر بخش زن قرآنی، زندگی قرآنی اذعان کرد: در برنامه تولید و اجرای شاخص های زن قرآنی، زندگی قرآنی محتوای کار بر اساس ارزش و جایگاه زن در اسلام و مقایسه آن با نگاه مادی غرب، زن و خانواده، ازدواج، همسرداری، مهارتهای زندگی، مادری، زن و اجتماع، سبک زندگی ایرانی و اسلام و عفاف و حجاب است.
گفتنی است: در بخش برگزاری مسابقه کتاب ارزشمندی با عنوان زن، ستم تاریخی، ستم برابری به مرحله چاپ و توزیع رسیده است./
برچسب ها: وزیری ، قران ، زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار