عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: تدبير و هوشياري سعيد جليلي در پيشرفت مذاکرات هسته‌اي تاثير قابل توجهي داشته است.

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، عملکرد تيم مذاکره کننده جمهوري اسلامي ايران در مذاکرات هسته‌اي را مثبت ارزيابي کرد و اظهار داشت: تدبير و هوشياري سعيد جليلي در پيشرفت مذاکرات تاثير قابل توجهي داشته است.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ادامه داد: در يک طرف مذاکرات، جمهوري اسلامي با مواضع قانوني و در طرف ديگر جبهه استکبار با خواسته‌هاي غير قانوني قرار دارد لذا منطقي پيش بردن مذاکرات تا حدي سخت است اما تا‌کنون تيم مذاکره کننده ايران توانسته به صورت منطقي مباحث را پيش ببرد.

وي تصريح کرد: جمهوي اسلامي هرگز از مواضع خود عقب نشيني نمي‌کند و طرف غربي هم از اين مسئله کاملا آگاه است.

نجابت با اشاره به تاکتيک غرب در مذاکرات هسته‌اي با ايران، گفت: غرب قصد طولاني کردن روند مذاکرات را دارد تا از اين طريق ايران را خسته کند اما بايد بداند که اشتباه مي‌کند.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي خاطر نشان کرد: استکبار جهاني قصد به زانو در آوردن مقاومت در منطقه را دارد و بهانه‌گيري‌هاي آنان در پرونده هسته‌اي ايران اين مسئله را کاملا نشان مي‌دهد.

انتهاي پيام/س3


برچسب ها: مذاکرات ، جلیلی ، نجابت ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار