معاون امنیتی انتظامی استاندار آذربایجان غربی گفت: در زمان حاضر 14 اكیپ مین زدایی در مناطق مرزی این استان در حال پاكسازی مناطق آلوده به مین هستند .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ،عیسی قنبری روز چهارشنبه در اشنویه در گفت و گو با خبرنگار ان اظهار داشت: با تلاشهای صورت گرفته توسط نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه و همكاری ارگانهای مختلف، مناطق مرزی استان از وجود مین های به جای مانده از زمان هشت سال دفاع مقدس به صورت چشمگیری پاكسازی شده است .

وی افزود: همین امر باعث شده تا تلفات ناشی از مین های به جای مانده از دوران جنگ بشدت در استان كاهش پیدا كرده و بندرت انفجار مین در مناطق مرزی استان مشاهد شود .

قنبری به كاهش چشمگیر قاچاق مشروبات الكلی در استان اشاره كرد و گفت: با استقرار نیروهای مرزبانی در نوارهای مرزی استان و همچنین استقرار نیروهای سپاه كنترل و اشرافیت كاملی در مرزهای استان وجود دارد .

وی با بیان اینكه تمهیدات و كنترل لازم برای كاهش كالاهای قاچاق در استان صورت گرفته است گفت: پیش بینی می شود میزان قاچاق مشروبات الكلی در سال آینده در این استان به صفر كاهش پیدا كند .

معاون امنیتی انتظامی استاندار آذربایجان غربی اضافه كرد: مناطق مرزی و روستاهای موجود در آن پیوسته مورد حفاظت نیروهای مسلح قرار گرفته و برای برقراری امنیت و آسایش مرزنشینان از هیچ كاری فروگذار نشده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.