نماینده مردم بناب در مجلس با انتقاد از عملکرد بانک‌ها، گفت: متأسفانه بانک‌ها با سیستم تولیدی کشور همراهی ندارند و نمی‌توانند خود را با اقتصاد کشور پیش ببرند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام شیخ محمد باقری بنابی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با انتقاد از حذف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در کشور اظهار کرد: سازمانی که مغز متفکر کشور بود، حذف شد و مشکلات موجود امروز در کشور ناشی از عدم برنامه‌ریزی‌ها در کشور است.

وی خواستار احیاء مجدد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در کشور شد و افزود: امیدواریم با احیاء مجدد این سازمان شاهد تحولات اساسی در کشور باشیم.

نماینده مردم بناب با اشاره به فرمایشات مهم مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام و همچنین دیدار با نخبگان و پژوهشگران و اساتید دانشگاهی در خصوص مسائل اقتصادی گفت: معظم له تأکید کردند که ایران اسلامی امروز در یک مقطع ماندگار تاریخی و حساس قرار دارد که شناخت صحیح مسئولیت‌ها و ایفای آنها قطعاً ملت ایران را به افق‌های نویدبخش و آرمان‌های مورد نظر خواهد رساند.

وی همچنین به تأکیدات مجدد رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره و اظهار کرد: یکی از راه‌های عبور از مقطع حساس و سرنوشت‌ساز کنونی، جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی است.

باقری‌بنابی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در 33 سال گذشته همواره در تحریم بوده، خاطرنشان کرد: الان برخی تحریم‌ها را تشدید کرده‌اند، انرژی هسته‌ای و حقوق بشر بهانه هستند و دشمن قصد دارد با ادامه تحریم و فشار به مطامع خود دست یابد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مسئولان نظام و در رأس آن مقام معظم رهبری کاملاً به اوضاع مسلط هستند و سال‌هاست این تذکرات را به مسئولان گوشزد می‌کنند؛ افزود: در این موقعیت مسئولان نظام بخصوص قوای سه گانه باید منسجم عمل کنند که متأسفانه این انسجام را کمتر شاهد هستیم و همدلی و همفکری بین قوا کمتر به چشم می‌خورد.

وی تصریح کرد: با توجه به جلسات متعددی که سران قوا و مسئولان نظام تشکیل می‌دهند، همدلی خود را بیشتر کرده و مسائل را پیگیری کنند.

وی با اشاره به گرانی‌های اخیر در کشور بیان کرد: متأسفانه عدم پیش‌بینی مسئولان باعث بروز این گرانی‌ها شده است که امیدواریم مسئولان هرچه سریع‌تر آن را حل کنند.

این نماینده مجلس در ادامه سخنان خود با انتقاد از عملکرد بانک‌ها گفت: متأسفانه بانک‌ها با سیستم تولیدی کشور همراهی ندارند و نمی‌توانند خود را با اقتصاد کشور پیش ببرند که امیدواریم با نظارت بیشتر، بانک‌ها نیز به تعهدات خود عمل کنند./ج1

برچسب ها: تبریز ، مجلس ، مسئول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.