ثبت سمینار برند نشان دهنده اهمیت موضوع برند سازی در گردشگری است امید است تا با برگزاری هرچه کاربردی تر و علمی تر این جشنواره و سمینار، گام موثری در جهت ارتقاء دانش برندسازی و اجرایی نمودن سیاست ها در حوزه برندسازی برداشته شود.

ابراهیم زاهدی دبیر اجرایی سمینار برند گردشگری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب که امسال برای دومین سال پیاپی، جشنواره و سمینار برند گردشگری در تقویم رویدادهای سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) به ثبت رسید افزود: سال گذشته برای نخستین بار دومین دوره از این رویداد ملی و بین¬المللی که با محوریت ساخت و مدیریت برند گردشگری در روزهای 2 و 3 آذرماه با حضور دانشگاه¬های معتبر داخلی و خارجی برگزار شده بود، در تقویم رویدادهای سازمان جهانی گردشگری به ثبت رسید.  
وی تصریح کرد: امسال دبیرخانه دائمی سمینار پس از بررسی تجربیات برگزاری دو دوره پیشین در سال های 89  و 90، گزارش جامع و کاملی به سازمان جهانی گردشگری ارسال کرد که در پی آن با ثبت سومین دوره-ی جشنواره و سمینار برند گردشگری در تقویم رویدادهای سازمان موافقت شد. زاهدی افزود: ثبت مجدد این رویداد نشان دهنده¬ اهمیت موضوع برند سازی در گردشگری و همچنین موفقیت دوره های پیشین است.  
زاهدی اظهار داشت: امسال هم دبیرخانه دائمی جشنواره و سمینار برند گردشگری در تلاش است تا با برگزاری هرچه کاربردی تر و علمی تر سومین دوره این جشنواره و سمینار، گام موثری در جهت ارتقاء دانش برندسازی و اجرایی نمودن سیاست ها و برنامه های بازاریابی کشور در حوزه برندسازی بردارد.   
وی خاطر نشان کرد: سومین دوره جشنواره و سمینار برند گردشگری در روزهای 24 و 25 آبانماه سال جاری (مصادف با 14 و 15 نوامبر 2012 میلادی) در مرکز همایش های وزارت کشور برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاع از فراخوان مقالات و چگونگی برگزاری جشنواره و سمینار به آدرس http://www.top-brands.ir  مراجعه نمایند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار