در تازه ترین اقدامات ریاضتی علیه مردم بحرین، ماموران آل سعود اقدام به ربودن افراد مورد نظر خود به همراه تمامی مدارک شناسایی آنها می کنند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، نیروهای امنیتی بحرینی در ادامه اقدامات وحشت آفرین خود در ماه مبارک رمضان ، پس انجام عملیات های شبانه و حمله به خانه ها در نیمه های شب این بار اقدام به ربودن انقلابیون به همراه همه مدارک شناسایی آن ها نموده اند.

 این رفتار نیروهای امنیتی شاید برای مردم بحرین تازگی داشته باشد ولی برای ما ایرانیان این رفتار سبوعانه یادآور " خفاش شب" ی است که شبها را برای مردم ما نا امن کرده بود .

 فعالان حقوقی در بحرین تا کنون موارد بسیاری را از ناپدید شدن شهروندان و شکنجه آنها ثبت کرده اند.

"هادی الموسوی" مسئول اداره آزادی ها و حقوق بشر جمعیت وفاق بحرین  تأکید کرد، رژیم آل خلیفه برای سرکوب هرچه بیشتر انقلاب 14 فوریه مراکزی را برای ربودن جوانان و شکنجه مخفیانه آنان تشکیل داده است.

یکی از شاهدان عینی از ربوده شدن یکی از اعضا خانواده اش به دست مزدوران حکومتی خبر داد و گفت: نيروهاي آل خليفه برادرم را ربودند و هیچ اطلاعی از سرنوشت و محل بازداشت وی در دست نیست. محمد هنگام بازگشت از دبی در فرودگاه ربوده شد. نيروهاي رژيم سپس به منزل وي حمله كردند و وسايل شخصی از جمله  لپ تاپ او را با  خود بردند؛ و ما هنوز از اتهامات و مکان بازداشت وی اطلاعی نداریم.

نحوه برخورد نظامیان آل خلیفه با مردم آنقدر وحشیانه است که یکی از رهبران جمعیت اسلامی الوفاق بحرین به شبکه عربی اللؤلؤه می گوید که نظامیان رژیم آل خلیفه به جای دفاع از شهروندان به دنبال ایجاد وحشت در بین مردم و آزار و اذیت آنان هستند.

بر اساس این گزارش تنها طی ماه گذشته بیش از 270 منزل مردم بحرین مورد تعرض این عناصر قرار گرفته است.


برچسب ها: خبر ، برتر ، مشرق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار