معاون اجتماعی آگاهی ناجا از کشف یک فقره پرونده رباخواری (زمین خواری) به ارزش 60میلیون تومانی خبر داد.

  سرهنگ حمیداندرزچمنی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 8 مرداد امسال فردی به نام "شکرا... –ق" 48 ساله از کشف یک فقره پرونده به پلیس آگاهی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

بنابراین گزارش کارآگاهان رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دارند. در تحقیقات پلیس شاکی پرونده ساکن شهرکرد به اداره آگاهی احضار شد و گفت: به دلیل مشکلات مالی به علت خرید شرکت تازه تاسیس خود مبلغ چهارصد میلیون ریال را از فردی به نام "مرتضی-ح" ساکن شهرکرد گرفتم و قرار شد بهره این پول را ماهیانه پرداخت کنم.

وی در ادامه به ماموران گفت:‌در همین رابطه مبلغ 20 میلیون تومان سفته و 20 میلیون تومان چک و یک فقره چک 6 میلیون تومانی و 2فقره چک هفت میلیون تومانی بابت پشتوانه اصل پول به "مرتضی-م" پرداخت کردم. ضمن اینکه ماهیانه مبلغ 800 هزار تومان نیز بهره می دادم.

در ادامه تحقیقات مشخص شد اظهارات شاکی درست می باشد به همین دلیل با توجه به شواهد و مدارک بدست آمده متهم به اداره آگاهی دعوت شد وی گفت: قبول دارم که پول را دریافت کردم ولی با هم تفاهم کرده بودیم که پول را در شرکت خود سرمایه گذاری کند و بهره ماهیانه به من پرداخت کند.

سرهنگ چمنی در پایان خاطر نشان کرد: پرونده جهت رسیدگی تکمیلی در دستور کار پلیس آگاهی استان چهارمحال بختیاری قرار دارد./
برچسب ها: چمنی ، رباخواری ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار