پرس تي وي اوضاع شهر حلب را عادي و آرام توصيف کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، تيم خبرنگاري پرس تي وي گزارش داد: ترافيک در اين شهر عادي است، ايست هاي بازرسي اندک و  بازارها نيز باز هستند.  
 
مناطق مرکزي شهر حلب اکنون فضايي آرام و عادي دارد و واحدهايي از ارتش سوريه در داخل شهر و خيابانهاي اصلي اين شهر مستقر شده اند تا امنيت آن را برقرار و از ورود گروههاي مسلح به آن جلوگيري کنند.
 
خيابانهاي شهر حلب است، که به رغم تنش آفريني، هراس افکني و اصرار برخي رسانه ها مبني بر اين که گروههاي مسلح در ميدانهاي شهر حضور دارند، حرکت عادي خودروها در آن جريان دارد و شهر شاهد زندگي طبيعي است.
 
يک راننده(تاکسي) گفت: مشکلي وجود ندارد، خدا را شکر همه چيز خوب است و روال عادي زندگي و رفت آمد جريان دارد. حال همه مردم خوب است و ما مشکلي را مشاهده نکرده ايم. من مرتب در اين مسيرها تردد مي کنم و به هيچ مشکلي برخورد نکرده ام.
 
يکي از جوانان حلب نيز گفت: الحمدلله با وجود حضور ارتش ديگر مشکلي نيست.  
 
يک جوان ديگر گفت: خدا ارتشيان ما را حفظ کند آنها از همين مناطق شر گروههاي مسلح را کم کردند و از ما دفاع مي کنند الان خدا را شکر ارتش در اينجا حضور دارد و ديگر مشکلي نيست.
 
يک جوان اهل حلب گفت: خدا را شکر ارتش مدافع ماست و همه منطقه را تحت کنترل گرفته و از آن دفاع مي کند. اکنون تلاش مي کنند در همه جا امنيت برقرار بکنند.
 
فرمانده ارتش سوريه در محله ريتان در حلب توضيح مي دهد که چگونه توانسته اند کنترل اين محله را از شورشيان بازپس گيرند. به گفته اين فرمانده سوري ، بسياري   از شورشيان که برخي از آنها  خارجي بودند ،  در اين درگيري کشته شدند. دو تن از کشته شدگان سعودي و يمني بوده اند.
 
فرمانده سوري دو جسد سوخته را نيز به خبرنگار پرس تي وي نشان مي دهد و مي گويد اينها خارجي  هستند و براي اينکه شناسايي نشوند ، به دست شورشيان سوزانده شده اند.  
 
 دولت سوريه مي گويد که خارجي ها نه تنها جنگ در اين کشور را هدايت مي کنند بلکه نيرو نيز اعزام کرده اند.
 
 در محله حنان نيز آرامش برقرار است و شورشيان فقط شب ها فعاليت مي کنند.يک فرمانده ارتش در اين منطقه مي گويد: ما همه تلاش خود را براي برقراري آرامش صورت مي دهيم.شورشيان مردم را مجبور مي کنند خانه هايشان را ترک کنند.

برچسب ها: حلب ، آرام ، آرامش ، عادی ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار