پیام صلح سید امین صانعی مهری دانشجوی موسسه آموزش عالی اشراق بجنورد به سازمان ملل در ژنو رسید.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ،سیدامین صانعی مهری دانشجوی موسسه آموزش عالی اشراق بجنوردکه به همراه دوستش کورش تهرانیان سفرشان را با دوچرخه به قاره اروپا و با هدف انتقال پیام صلح ودوستی ملت جمهوری اسلامی ایران به دنیا از بجنورد در مورخه 11/4/91 آغاز کرده بود پس از 30 روز تلاش ورکاب زنی به مقر سازمان ملل در شهرژنو کشور سوییس رسید.

حضور درسازمان ملل وملاقات بانمایندگیهای کشورهای مختلف در سازمان،با همکاری و رایزنی نماینده مردم بجنورد در مجلس،توسط معاون وزیردرامورمجلس وکنسولی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران درژنو انجام گرفت .

سید امین صانعی پس از این رایزنیها توانست با کمک آقای دریایی دیپلمات ایرانی در سازمان ملل پیام صلح ملت جمهوری اسلامی ایران را به سازمان ملل انتقال دهد.

صانعی اعلام میدارد کارمندان دفتر نمایندگی ایران در ژنو قبل از هرگونه تماسی از جانب وزارت امور خارجه ایران رفتار بسیار خوبی با او داشتند و او برانعکاس این خبرتاکید فراوانی داشت .

لازم به ذکر است کورش تهرانیان با وجود آسیب دیدگی جدی از ناحیه زانو دریونان،مصرانه تا پایتخت ایتالیا آقای صانعی را همراهی اما پس از آن به تشخیص پزشکان ایتالیایی از ادامه سفر باز ماند و ناگزیرجهت درمان به ایران و به موطن خود سبزوار بازگشت .

هم اکنون صانعی به تنهایی به سفر خود ادامه میدهد و مقصد بعدی اش کشور فرانسه میباشد./س

برچسب ها: پیام ، صلح ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.