معاون برنامه ریزی استانداری خراسان شمالی گفت: باید از ظرفیت جهاد دانشگاهی در توسعه کار و سرمایه ایرانی استفاده کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد  به نقل از ستاد خبری بزرگداشت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی حسن قلی زاده با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان بامقاومت توانستند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند افزود: اکنون نیز در دوره "اقتصاد مقاومتی" به سر می بریم و باید از ظرفیت دانشگاهیان و جهاد دانشگاهی جهت مقابله با دشمنان استفاده کرد.

وی با اشاره به شعار امسال مبنی بر "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" گفت:جهاد دانشگاهی نقش موثری در جهش کار، تولید و ایجاد سرمایه های جدید دارد.

معاون برنامه ریزی استانداری خراسان شمالی تاکید کرد: جهاد دانشگاهی می تواند یک راه میانبر برای رسیدن به اهداف مذکور و همچنین نقش برجسته و عمیقی در تحقیق و پژوهش داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد با ایجاد مجموعه دانش بنیان و اعلام فراخوان های علمی و بکارگیری دانشجویان نخبه جایگاه ویژه ای در امر توسعه کشور و این استان داشته است.

وی با ذکر اینکه حوزه برنامه ریزی استانداری فقط متکی بر برنامه ریزی نمی باشد تاکید کرد: تحقیق و پژوهش راه های میانبر در این حوزه را نشان می دهد که استفاده از دست آوردهای علمی و تحقیقاتی کمک شایانی را به این حوزه می کند که جهاد دانشگاهی می تواند در این زمینه موثر باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.