استاندار اردبیل گفت: اعتبارات هر یك از فصل های اعتباری شهرستان ها و مناطق مختلف استان در آن بخش ها هزینه شده و در هیچ شرایطی این اعتبارات جابجا و یا در محل دیگری غیر از محل تعریف شده اعتبار هزینه نمی شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  سیدحسین صابری امروز در بازدید از طرح های عمرانی خلخال افزود: تمام طرحهای مهر ماندگار استان تا مرداد ماه سال آینده تكمیل و آماده بهره برداری می شوند.

صابری در سفر خود به خلخال از طرحهای عمرانی بخش های مختلف كشاورزی ، آموزشی و راه و شهرسازی از جمله طرح های در حال احداث استخر آبیاری كشاورزی روستای درو ، مدارس شبانه روزی خلخال و كلور و راه اصلی خلخال به فیروزآباد بازدید و از نزدیك در جریان روند عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیكی این طرحها قرار گرفت.

ذبیح الله عبدالهی فرماندار حلخال نیز در این بازدید گفت: طرحهای احداث دو مدرسه شبانه روزی شهرهای خلخال و كلور با صرف اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال و با 85 درصد پیشرفت فیزیكی درحال آماده شدن برای بهره برداری هستند.

وی در زمینه راه در حال احداث خلخال به فیروزآباد نیز افزود: قطعه اول این راه اصلی 32 كیلومتری و به طول 11 كیلومتر در حال آسفالت بوده و قطعات دوم و سوم آن نیز به طول 17 كیلومتر دارای 70 درصد پیشرفت فیزیكی است.

عبداللهی در ادامه گفت: تلاش می شود قبل از آغاز آبگیری سد گیوی بهره برداری از این راه كه به عنوان راه جایگزین سد گیوی محسوب شده و امكان دسترسی مردم خلخال را با استفاده از این مسیر به راه اردبیل سرچم میسر می كند آغاز شود./س

برچسب ها: خلخال ، طرحهای ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.