معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) با بيان اينکه نياز به بازنگري در هر زمان احساس مي‌شود، گفت: تشكل‌هاي دانشجويي براي ايفاي نقش در عرصه سياسي كشور به تربيت نيروهاي متعهد پرداخته و براي ايجاد فضاي سالم و با نشاط در دانشگاه تلاش مي‌كنند.

مصطفي حضوري معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به لزوم بازنگري مطرح شده در مواضع جنبش دانشجويي توسط كامران دانشجو گفت: هر حركت سياسي، اجتماعي و علمي نيازمند بازنگري در روش‌هاست و  نمي‌توان با همان روش‌هاي گذشته به فعاليت‌ها ادامه داد.

وي افزود: لزوم بازنگري در تشكل‌ها بدين معنا نيست كه تشكل هاي دانشجويي فعاليت‌هاي مفيدي نداشته‌اند، بلكه با يك نگاه فراگير و پويا به تشكل‌ها از نهايت انرژي آن‌ها استفاده شود.

حضوري با توجه به نقش كليدي تشكل‌هاي دانشجويي در كشور تصريح كرد: تشکل‌هاي دانشجويي با يك تعريف پويا و رويكردي جديد به مسائل سياسي كشور، نقش اساسي خود را در جامعه ايفا كنند.

معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ره) اظهار داشت: تشكل‌هاي دانشجويي براي ايفاي نقش خود در عرصه سياسي كشور به تربيت نيروهاي متعهد در ساختار و تشكيلات نظام پرداخته و براي ايجاد فضاي سالم و با نشاط در دانشگاه تلاش مي‌كنند. بنابر اين نياز به بازنگري براي ارتقاي تفكر تشكل‌ها در هر زمان احساس مي‌شود.

وي با توجه به مطالبات رهبري از دانشجويان بيان كرد: هر زمان مقام معظم رهبري دغدغه اي از نظام را مطرح كنند تشكل هاي دانشجويي با ساختار هاي مختلف بر حل اين دغدغه‌ها اقدام مي‌كنند مانند بحث اقتصاد مقاومتي كه تشكل هاي دانشجويي سال گذشته در اين زمينه همايشي برگزار كردند.

معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) در پايان با اشاره به روند رو به رشد تشكل‌هاي دانشجويي خاطر نشان كرد: بازنگري در تشكل هاي دانشجويي به صورت تدريجي و با توجه به مقتضيات جامعه صورت مي‌گيرد.
انتهاي پيام/ر

برچسب ها: بازنگری ، تشکلها ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار