مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: 8 گروه نمایشی از سراسر استان در حال رقابت برای ورود به ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو هستند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس حجت الاسلام و المسلمین علی مریدی زاده افزود: بازبینی از این 8 گروه نمایشی توسط داوران از 25 مرداد آغاز خواهد شد و بهترین نمایش ها به بخش مسابقه جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی راه می یابند.

وی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره نقش به سزایی در ترویج فرهنگ منور رضوی در میان اقشار مختلف و به ویژه هنرمندان تئاتر و سایر رشته ها داشته است.

دبیر ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی گفت: نمایش های متقاضی از استان در ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی نمایش " پینوکیو در شهر فرشته ها" به کارگردانی امید الماسی نیا از جزیره قشم، " آرزوی سفر" به کارگردانی خالد رحیمی از شهرستان میناب و نمایش های "ابر سیاه" به کارگردانی حامد رضوانی، " سفر تی تی کوچولو" به کارگردانی مهرنوش ایرانخواه، " به رنگ لاجوردی" به کارگردانی عفت تفضلی، "آفتاب از کجا سر می زند" به کارگردانی سمیه اسلامی، " یه روسری، دو روسری، یک خوس، یک زری" به کارگردانی سلیمه کلانتری و " گلبهار و مترسک" به کارگردانی رضا جوشعار از بندرعباس است.

ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو هم زمان با دهه کرامت به مدت چهار روز از 28 شهریور در بندرعباس برگزار میشود./س

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.