دبير جنش عدالتخواه دانشجويي با بيان اينکه فضاي جلسه با رئيس‌جمهور مطالبه‌گري نبود، گفت: افراد حاضر که از تشکل‌ها نبودند، به قدري نسبت به دکتر ارادت داشتند که با طرح کوچکترين انتقاد آرام و قرار خود را از دست مي‌دادند.

مهدي جعفري‌نژاد دبير جنش عدالتخواه در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به دستاوردهاي ديدار تشکل‌هاي دانشجويي با رئيس‌جمهور اظهار داشت: از نظر بنده جلسه جو مناسبي نداشت و دستاورد مفيدي مشاهده نشد.

وي تصريح کرد: به نظر 300 نفر ميهمان در اين جلسه حضور داشتند که تعداد کمي از آنها از تشکل‌هاي دانشجويي بودند و بقيه ميهمانان از هلال‌احمر و نخبگان دعوت بودند و در هيچ مجمع دانشجويي حضور نداشتند.

جعفري‌نژاد با بيان اينکه رويکرد گزينشي افراد براي حضور در چنين جلسه‌اي برايمان مبهم بود، گفت: فضاي مطالبه‌گري دانشجويي در جلسه حاکم نبود و بيشتر به ميتينگ طرفداران احمدي‌نژاد شبيه بود تا ديدار دانشجويي.

دبير جنش عدالتخواه با بيان اينکه از اتفاقات جالب در جلسه رئيس جمهور اين بود که افراد حاضر که از تشکل‌ها نبودند، به قدري نسبت به ايشان ارادت داشتند که با طرح کوچکترين انتقاد نسبت به وي، آرام و قرار خود را از دست مي دادند، تصريح کرد:  همچنين حضور يکي از دانشجويان انجمن اسلامي، که در جريان فتنه 88 نقش پر رنگ و فعالي را داشت، همگان را متعجب ساخت که آيا چنين فردي از اعمال گذشته خود توبه کرده که فرصت در چنين جلسه اي به وي داده شده است؟
 
انتهاي پيام/ر
 
برچسب ها: جلسه ، دیدار ، دانشجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار