معاون امور عمراني استانداري خراسان رضوي گفت: بيمارستان ۳۴تخت خوابي شهرستان رشتخوار که در حال حاضر تحويل موقت شده طی دوماه آينده راه اندازي مي شود.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد مهندس سعيد حسين پور در سفر به رشتخوار و بازديد از پروژه بيمارستان رشتخوار گفت: ۹۰۰ميليون تومان در سال گذشته و امسال براي تجهيز اين بيمارستان تخصيص داده شده که مقداري از اين تجهيزات خريداري شده و يا در حال خريد است.

وي با اشاره به اين که طي سال جاري ۹بيمارستان در سطح استان افتتاح و مورد بهره برداري قرار مي گيرد، افزود: اين بيمارستان ها به عنوان پروژه هاي مهر ماندگار خدمات ارائه مي کنند.

معاون امور عمراني استانداري با اشاره به اين که رويکرد طرح هاي مهر ماندگار از مصاديق تلاش مضاعف است، اظهار داشت: طرح هاي مهر ماندگار در اولويت کاري سازمان ها و مجموعه دولت از امتياز تخصيص اعتبار حداکثري و نوعي بسيج عمومي براي اجرا در کوتاه ترين زمان ممکن برخوردار است.

 وي گفت: دولت همه همت خود را صرف خدمت به مردم در تمام نقاط به ويژه مناطق دورافتاده کرده است.«مهندس حسين پور» خاطرنشان کرد: طرح هاي مهر ماندگار زمينه ساز توسعه و پاک شدن واژه محروميت خواهد شد/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.