دبیر هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی – محلی استان اردبیل گفت:‌ هفته آخر شهریور ماه امسال دومین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی شمال غرب کشور در سرعین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  بهنام دانشی امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره افزود: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان استانی و کشوری سرعین میزبان دومین جشنواره بازی‌های بومی و محلی است.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته با فدراسیون و وعده‌های داده شده مبنی بر برگزاری این جشنواره به صورت منطقه‌ای در سال‌های اخیر دومین جشنواره فرهنگیـ ورزشی با حضور استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، همدان، کرمانشاه، قزوین و دو تیم از استان اردبیل در سرعین برگزار می شود.

دانشی در ادامه با اشاره به اهداف اصلی برگزاری چنین جشنواره‌هایی در استان افزود: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در بین جوانان و مردم احیای بازی‌های بومی و محلی است و هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومیـ محلی تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا این جشنواره بهتر از سال‌های پیش برگزار شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.