نمايشگاه محصولات، خدمات و توانمندي هاي صادراتي كشور به منظور تكميل كننده دستاوردهاي سنگر توليدي در 11 الي 14 مهرماه سال جاري در جزيره كيش برگزار مي شود.

اكبر مرادي تركماني دبير جشنواره محصولات، خدمات و توانمندي هاي صادراتي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: برگزاري نمايشگاه و ايجاد بستر و شرايط عرضه و معرفي محصولات و خدمات مي تواند تكميل كننده دستاوردهاي ارزشمند در سنگر توليد كشور و گامي موثر و هدفمند در توسعه صادرات كشور و بي نيازي صادرات نفت باشد.

وي تصريح كرد: تدوين چشم انداز صادرات در سال جديد رونمايي از آخرين تكنولوژي و دستاوردهاي بهره وري و اثربخشي در سيستم ها و محصولات توليدي و صادراتي، هماهنگي و همكاري بخش دولتي و خصوصي، معرفي محصولات جديد با قابليت صادرات، تحليل شرايط اقتصادي موجود و ايجاد شرايط مناسب براي توسعه صادرات و راهكارهاي برون رفت تحريم ها و رفع موانع موجود و ارتباط بين صادركنندگان و بازرگانان از اهداف برگزاري اين جشنواره عظيم در سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني است.

مرادي تركماني، تدوين سياست هاي همسو و هماهنگ در زمينه صادرات، تعيين سياست هاي ارزي و ريالي و مشترك صادركنندگان در قبال تحولات اخير ارزي كشور، بسترسازي، تعامل، مقدمات تشكيل مجمع اطلاع رساني و تبليغات حوزه تجارت خارجي كشور برنامه ريزي كاربردي در خصوص نخستين جشنواره صادرات و فراهم سازي زمينه استفاده از تسهيلات و تقويت بنيه مالي و توسعه فعاليت صادركنندگان را از استراتژي برگزاري اين نمايشگاه و جشنواره ذكر كرد.

دبير جشنواره خاطرنشان كرد: علاقه مندان در صورت تمايل و مشاركت در اين نمايشگاه و كسب اطلاعات بيشتر به سایت  WWW.IECO.IR مراجعه نمايند./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار