نایب رئیس هیئت شمشیربازی استان چهارمحال و بختیاری از شرکت بانوان شمشیرباز این استان در لیگ شمشیربازی کشور خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد: عاطفه نجفی با بیان اینکه؛ لیگ شمشیربازی کشور در مهرماه امسال برگزار می‌شود، گفت: شمشیربازان استان در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در لیگ شمشیربازی کشور هستند.
نجفی گفت: استان چهارمحال و بختیاری با چهار بانوی شمشیرباز در رشته فلور و چهار شمشیرباز در رشته اپه در لیگ شمشیربازی کشور شرکت می‌کند.
وی افزود: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود، ولی بر اساس سیاست‌های هیئت شمشیربازی استان چهارمحال و بختیاری ، شمشیربازان نوجوان و جوان استان نیز به این مسابقات اعزام می‌ شود تا سطح توانایی آن‌ها افزایش یابد.
نایب رئیس هیئت شمشیربازی استان چهارمحال و بختیاری توجه به تیم‌های پایه شمشیربازی را ضروری عنوان کرد و افزود: حرکت ارزشمند فدراسیون در توجه به رده‌های سنی و برگزاری منظم مسابقات سبب شده تا رفته‌رفته رده‌های پایه شمشیربازی کشور تقویت شود به طوری که در حال حاضر ما شاهد ارتقای توان کمی و کیفی شمشیربازی کشور در این رده‌ها هستیم.
گفتنی است، شرایط و امکانات این رشته ورزشی تنها در مرکز این استان فعال است و در سایر شهرستان‌ها به دلیل نبود امکانات تعطیل است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.