مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی از مشارکت 186 مربی فعال در عرصه های تربیتی نوجوان و جوان، در مصاحبه طرح تربیتی آئین رویش شبکه جوانان رضوی این موسسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی، جواد محمدزاده مقدم با بیان اینکه طرح آیین رویش به منظور کشف و توانمند سازی مربیان فعال در عرصه های تربیتی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح شکل گیری گروه های دوستی در بین نوجوانان مخاطب شبکه جوانان رضوی است که در قالب گروه های دوستی به جذب نوجوانان مشهدی که با فضای متعارف امور فرهنگی آشنا نبودند، می پردازد.

وی با اشاره به اینکه طرح تربیتی آئین رویش با مشارکت آموزش و پرورش انجام می شود، افزود: سعی ما بر این است که این گروه مخاطب را از مدارس سطح شهر مشهد جذب کنیم.

محمدزاده مقدم در ادامه توضیح داد: یکی از ملزومات تحقق این طرح، در اختیار داشتن شبکه ای از مربیان تربیتی مسلط به فضای گفتمان فرهنگی درون انقلاب و همچنین مسلط به ادبیات مخاطب نوجوان است که بتوانند با این گروه ارتباط برقرار کرده و در فرایندی مستمر و بلند مدت موفق به تغییر و جهت دهی رفتار مخاطب شوند.

وی ادامه داد: پیش بینی شده است این مربیان در یک برنامه سه ساله تربیتی با این گروه مخاطب ارتباط داشته باشند و پس از این مدت نیز ارتباط مربیان با برنامه های ارتقائی دیگر با مجموعه حفظ خواهد شد.

برچسب ها: مدیر ، عامل ، موسسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.