شهردار شاندیز گفت: اولویت شهرداری، حفظ کاربری باغات این شهر و در این ارتباط با تخریب و تغییر کاربری باغات شاندیز برخورد می‌شود.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسن رجب‌زاده با بیان اینکه اولویت شهرداری، حفظ کاربری باغات این شهر است و در این ارتباط با تخریب و تغییر کاربری باغات شاندیز برخورد می‌شود، اظهار کرد: این امر یکی از سیاست‌های شهرداری در دوره اخیر شورای شهر است و در چارچوب ضوابط و قوانین به شدت با تخریب و تغییر کاربری باغات برخورد می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 90 درصد از خیابان‌های مسکونی شهر آسفالت است، افزود: توسعه معابر، اصلاح هنری خیابان‌ها و احداث  میادین و بلوارها در چند سال اخیر مورد توجه شهرداری قرار گرفته است.

شهردار شاندیز افزود: بازگشایی خیابان اندیشه با تملک کامل بافت فرسوده از پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آن از سال گذشته آغاز که برای تملک حدود 25 میلیارد ریال و به منظور عملیات اجرایی حدود 9 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی هزینه شده است.

رجب‌زاده ادامه داد: عملیات اجرایی بلوار شریعتی شهر شاندیز نیز از ابتدای سال آغاز شده است و تاکنون برای اجرای آن 5 میلیارد ریال اعتبار از محل درآمدهای شهرداری صرف شده است.

شهردار شاندیز بیان کرد: آسفالت محور ورودی شهر به طول 5 کیلومتر و میدان ورودی با هزینه‌ای بالغ بر 150 میلیارد ریال، بلوار سرخاندیز حد فاصل شاندیز به ابرده، عملیات آبنما، مخازن آب و اجرای دیوار ساحلی در پارک طبیعی شاندیز از دیگر پروژه‌های انجام شده و در دست اقدام شهرداری در سال جاری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد شهرداری در زمینه تملک اراضی، گفت: در دو سال اخیر، بخشی از فضاهای بدون استفاده در سطح شهر تملک شد و به امر توسعه فضاهای آموزشی و همچنین احداث میدان اختصاص یافت./ج1

برچسب ها: مشهد ، باغات ، تخریب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.