در شبكه من و تو؛

تهيه مستند براي قبري كه مرده‌اي ندارد!

پخش مستند سفارشی بيوه شاه مخلوع ايران در شبکه من و تو دردسرهای جدیدی را برای خاندان ورشكسته پهلوي به ارمغان آورده است. این مستند ساخته شده در شبکه بهایی من و تو انقدر مضحکانه و تابلودار است که حتی نتوانسته ضد انقلاب متوهم را نیز متقاعد کند و واکنشهای محافل مختلف آنان را در پی داشته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ سایت ضد انقلاب ایران گلوبال به قلم ( د _ ب ) با اشاره به نگاه دوربین و برنامه گذار این مستند سفارشی و نقد آن می نویسد :" این مستند هم در شکل کار و هم در محتوا اسیر یک سری فانتسم و توهمات هست و نمی‌تواند با نگاه نقادانه، سوالات نقادانه‌ای را مطرح بکند. این مستند مجبور است در پای قبر مُرده بنشیند و بگرید و متوجه نباشد که در این قبر مُرده‌ای نیست!

وی با اشاره به سفارشی بودن این مستند خطاب به سفارش دهندگان آن اظهار می‌دارد :" یک فیلم مستند بایستی امکان دیدن جوانب دیگر حادثه و تعبیر و تفسیرهای نو برای تماشاچی را ایجاد بکند، همانطور که ناتوانی شاه از دیدن کوری و حماقت خویش باعث شد که نتواند ببیند که خواستهای برحق و مدرن مردم کجا بودند و چطور آنها را برآورده سازد.

شاه دقیقا ناتوان از قبول مسئولیت خویش به عنوان شاه برای وضعیت حاکم بود واز این رو پیام او نیز و اینکه صدای انقلاب شما را فهمیدم، شعاری بود که نشان داد که چیزی فهمیده نشده است! کوری و حماقت شاه که همان عدم قبول کمبود و محدودیت خویش بود، باعث شد که او خیال بکند که شاه است و نداند که او فقط یک قدرت نمادین است و حق ندارد سلطان باشد!

نویسنده ضد انقلاب این سایت در ادامه با اظهار اینکه محمد رضا پهلوی وفرح پهلوی می خواهند تصویر دروغين پدر و شوهر را برای زمانه خاصی نگه دارند اظهار می دارد :" اما دروغ و شکست این تصویر را ما در خودکشی دختر و پسرش می بینیم. زیرا به زندگی نمی توان کلک زد و ما پیام خویش را می گیریم"

برچسب ها: مستند ، فرح ، من و تو ، پهلوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.