امام جمعه موقت سنندج با انتقاد از مواضع ضداسلامی حکام عرب منطقه علیه مردم بی‌دفاع سوریه و تلاش آنان برای ایجاد ناامنی در منطقه، گفت: حکام مرتجع عرب هدفی جز حفاظت از صهیونیست‌ها در منطقه را ندارند.




به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ماموستا امین راستی در نشست هم‌اندیشی جمعی از علما و روحانیون برجسته اهل سنت کردستان با نماینده مقام معظم رهبری در این استان، اظهار کرد: علما و روحانیون وارثان انبیای الهی بوده و رسالتی جز هدایت و پرورش فکری انسان‌ها برای رسیدن به تعالی و عزت را ندارند.

وی افزود: امروز رسالت علمای اسلامی به مراتب سنگین‌تر بوده و باید هوشیاری بیشتری را به خرج دهند چرا که بیشتر حکام عرب در کشورهای اسلامی حکامی مرتجع و خودفروخته بوده و با تمام توان برای حفاظت از یهودیان و رژیم منحوس صهیونیستی تلاش می‌کنند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: آل سعود در کمال بی‌شرمی خادم‌الحرمینی را با خائن‌الاحرمینی عوض کرده و به عنوان غلامان حلقه به گوش استکبار و صهیونیسم جهانی وارد عرصه مقابله با مسلمانان و کشورهای آزادیخواه دنیا شده‌اند.

ماموستا راستی افزود: جمهوری اسلامی ایران نیز هرگز این ادعا را نکرده است که رژیم سوریه از همه لحاظ مناسب بوده و مشکلاتی برای مردم آن کشور وجود ندارد بلکه با توجه به اینکه سوریه خط مقدم مقابله با صهیونیسم جهانی است همواره مورد توجه بوده و آمریکا و کشورهای غربی برای حفظ رژیم صهیونیستی به دنبال تضعیف و تسلط بر آن کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: با سقوط سوریه زمینه برای تسلط بر دیگر کشورهای خاورمیانه به ویژه قدس شریف فراهم خواهد شد.

امام جمعه موقت سنندج اظهار داشت: جبهه کفر و استکبار با اسلام ناب محمدی(ص) و کلمه لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله مشکل داشته و برای او فرقی نمی‌کند که فرد مسلمان روبه‌رویش شیعه باشد و یا سنی بلکه هدفش نابودی اسلامی و تسلط بر مسلمین است.

ماموستا راستی تاکید کرد: در این برهه زمانی بر همه ما واجب است که اقشار مختلف مردم را از این توطئه‌ها آگاه سازیم و تمام توان خویش را به کار گیریم.

ماموستا معروف خالدی امام جمعه اهل سنت بیجار نیز در این نشست اظهارداشت: روحانیون کردستانی همواره در راستای حفاظت از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و نشر ارزش‌های دینی پیشرو بوده و هیچگاه اجازه توطئه‌افکنی به هیچ دشمنی را نخواهند داد./ج1

برچسب ها: کردستان ، حکام ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.