نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی سرعت در اجرای پروژه خودرو سازی شاهرود را مورد تاكید قرار داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ 'كاظم جلالی ' افزود : اجرای پروژه خودروسازی شاهرود نقش بسزایی در كاهش آمار بیكاری شهرستان شاهرود دارد.

وی با اشاره به اینكه یك سرمایه گذار ترك آمادگی خود را با 200 میلون دلار سرمایه برای اجرای این پروژه مهم اقتصادی اعلام كرده است گفت : از مسوولان ذیربط می خواهیم تسریع در راه اندازی این طرح را مورد توجه قرار دهند.

جلالی با بیان اینكه برای اجرای این پروژه تصمیم گرفته شد هر بخش آن در یكی از شهرهای استان سمنان به اجرا گذاشته شود ،افزود : بخش موتورسازی این پروژه در شاهرود اجرا می شود.

وی تاكید كرد : در بحث اجرای طرح معدن پتاس طرود شاهرود نیز كه از طرح های مصوب سفر اول دولت است ،سرمایه گذار آمادگی خود را اعلام كرده است كه امیدواریم برای اجرای این طرح نیز دستگاههای اجرایی ذیربط هرچه زودتر موافقت خود را اعلام كنند .

جلالی گفت : اجرای این طرح اقتصادی نیز در كاهش بیكاری و آفزایش درآمد مردم شاهرود بسیار اهمیت دارد .

وی همچنین به 10 طرح در بخشهای مختلف اقتصادی از جمله داروی سازی فردوس در شاهرود كه بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیكی دارد اشاره و گفت : در صورت تامین نیاز مالی این طرح ها ، تمامی این ده طرح راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به دیدار اخیر خود و فرمانداران و تعدادی از مسوولان شهرستانهای میامی و شاهرود با وزیر نفت گفت : ‌در این دیدار سرعت در اجری طرح احداث پالایشگاه نفت در شاهرود كه در ماه گذشته مراسم كلنگ زنی آن انجام شد، مطرح گردید.

وی همچنین به دیدارهای اخیر خود با وزیر جهادكشاورزی،ورزش و جوانان و رییس سازمان محیط زیست اشاره كرد و افزود: در این دیدارها ،نیازهای اساسی و روند اجرای طرح های مرتبط با این دستگاهها در شاهرود و میامی مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین از شهردار و اعضای شورای شهر شاهرود خواست با ایجاد تحول در مدیریت شهری برای اجرای طرح های مهم در مباحث مختلف مبلمان شهری اقدام جدی انجام دهند.

وی تاكید كرد: شاهرود ظرفیت های خوبی در بخش گردشگری دارد و با همكاری و تعامل

دستگاههای اجرایی می توان ،به بهترین شكل از این ظرفیت ها استفاده كرد./س
برچسب ها: اجرای ، پروژه ، خودروسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.