نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشكلات مردم به خصوص در شرایط كنونی، باید دغدغه اصلی مسوولان باشد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ 'علیرضا خسروی در دیدار با شماری از مردم شهرستانهای سمنان و مهدیشهر با پیگیری مسائل و مشكلات مردم در حوزه‏های مختلف اظهار داشت: امروز مسوولان وظیفه دارند تا همه مسائل و گرفتاری‏های مردم را با دقت بررسی كنند و در رفع موانع و مشكلات موجود گام بردارند.

وی با بیان اینكه رسیدگی به درخواست‏های مردمی و تلاش در برطرف ساختن دغدغه‏های جامعه را یكی از مهم‏ترین وظایف خود می‏دانیم از دست‏اندركاران دفتر خود خواست تا تمام درخواست‏های عمومی را دریافت و نسبت به رسیدگی آن اقدام كنند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی مشكلات مردم در زمینه‏های مختلف گفت: شمار زیادی از گرفتاری‏های مردم، مشكلات ریز و كوچكی است كه با اندكی تدبیر و همت مسوولان برطرف می‏شود.

خسروی تاكید كرد: باید در حل معضلات اجتماعی و رفع موانعی كه پیش روی عموم مردم قرار دارد، از همه توان و ظرفیت خود استفاده كرد و ذره‏ای كوتاهی در كار نداشت.

وی از مسوولان نهادهای دولتی و دستگاههای اجرایی استان سمنان نیز خواست تا در بررسی و رفع مشكلات مردم از برخی كج‏ سلیقگی‏ها دوری كنند و تمام اهتمام خود را در راه رفع خواست‏های عمومی بگذارند.

در نشست‏های چهره به چهره نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با شماری از مردم، مسائل مختلفی در بخشهایی نظیر اشتغال، مسكن مهر، مالیات بر ارزش افزوده، مشكل اشتغال جوانان تحصیل‏كرده جویای كار، دریافت تسهیلات، امور تحصیلی، مسائل و مشكلات اداری، تكریم ارباب رجوع، مسائل شهری و روستایی و . . . مورد بررسی قرار گرفت.

این دیدار به مدت سه ساعت برگزار شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.