مخترع جوان کشورمان گفت: مهم‌ترین انتظار مقام معظم رهبری از نخبگان، استمرار در ساختن ایران اسلامی است.

المیرا دیهیم‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان مهم‌ترین مطالبه‌ای که از جوانان کشور ما دارند چیزی جز این نیست برای عزت و عظمت کشورمان تلاش کنیم پس برای جامه عمل پوشاندن به این موضوع باید همت شود.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به طرق مختلف برای مسدود کردن مسیر رشد و تعالی کشورمان از انواع حربه استفاده می‌کنند، پس فقط نیروی اراده و ایمان ملت ما می‌تواند مکر آنها را به خودشان برگرداند و توطئه‌های دشمن را خنثی کند.

این جوان ایده‌پرداز با بیان اینکه ادامه دادن پروژه‌های در دست اقدام و ناامید نشدن موجب خشنودی ملت ایران می‌شود، اضافه کرد: قرار گرفتن در مسیر علم و دانش بیش از هر مسئله دیگری موجب رضایت ملت می‌شود زیرا سرافرازی آنها را به دنبال دارد.

دیهیم‌فر با بیان اینکه پشتیبانی مقامات اجرایی و دانشگاهی از نخبگان جوان نیز اهمیت زیادی دارد، اظهار داشت: حمایت به هر مشکل اعم از مادی و معنوی، جوان را برای توسعه طرح‌ها و گسترش برنامه‌‌ها امیدوار می‌کند.

فرشته دیهیم‌‌فر و المیرا پورعلی دو دختر جوانی هستند که کمپراتور پنیوماتیکی هوایی یا وسیله اندازه‌گیری اختلافی را ساخته و در تاریخ 28 فروردین امسال در اداره ثبت اختراعات تهران به ثبت رساندند./س

برچسب ها: ایران ، مخترع ، گسترش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.