مصطفي كارخانه براي حضور در مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاه هاي كشور امسال با باشگاه هاوش گنبد وارد مذاكره شده است.

   مصطفي كارخانه، مربي بين المللي واليبال كشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: مذاكرات اوليه براي حضور در گنبد به عنوان سرمربي با مسئولان باشگاه فرهنگي ورزشي هاوش گنبد را انجام داده ايم اما هنوز قرارداد نهايي منعقد شده است.
وي تصريح كرد: مسئولان باشگاه هاوش گنبد در حال رفع مشكلات موجود هستند اين مجموعه به عنوان يك بخش خصوصي انتظاراتي از مسئولان استان و شهر گنبد دارد كه بايد برآورده شود به همين دليل يكي از شرايط اصلي ما براي عقد قرارداد رفع مسائل موجود است.
وي خاطرنشان كرد: به حضورم در گنبد خوش بين هستم براي من به عنوان مربي حرفه اي هيچ فرقي نمي كند كه سكان هدايت چه تيمي را برعهده داشته باشم اما مربيگري واليبال در گنبد داراي وضعيت خاص و ويژه ايست.
مربي سابق تيم گيتي پسند اصفهان در ادامه گفت: واليبال در شهر گنبد رشد قابل توجهي كرده است مي توان براي آن آينده درخشان و قابل توجهي را پيش بيني كرد به نوعي واليبال با زندگي گنبديها عجين شده است.
كارخانه گفت: در حال حاضر كه در اكثر شهرها واليبال به نوعي تعطيل شده در گنبد اين رشته به طور مداوم بازي مي شود گنبد مي تواند يك پايگاه قدرتمند براي رشد واليبال محسوب شود من به نوبه خود فضاي حضورمان در ليگ برتر را بسيار خوب و درخشان مي بينم ./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار