امام جمعه چرام گفت: خبرنگاران از قشرهای اثرگذار در اعتلای فرهنگ دینی هستند و با خدمات شبانه روزی خود موجب افزایش اقتدار نظام شده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام 'جعفر طزری' در خطبه های نماز جمعه چرام با اشاره به 17 مرداد سالروز شهادت شهید 'محمود صارمی' و روز خبرنگار، افزود: خبرنگاران با سعی فراوان و تلاش شبانه روزی خود در راستای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و تحقق اهداف نظام فعالیت های شایانی انجام می دهند.
وی بیان كرد: شهید صارمی با نثار خون خود نشان داد كه خبرنگاران نیز در دفاع از میهن و هویت دینی و فرهنگی خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهند كرد و با تمام وجود برای اعتلای اسلام ناب محمدی (ص) در صحنه حضور دارند.
طزری اظهار داشت: خبرنگاران می بایست ترویج دین مبین اسلام و اهداف متعالی نظام و انقلاب را در صدر فعالیت های خود قرار دهند و همواره در این راه كوشا باشند.
وی با اشاره به اینكه خبرنگاران از ایجاد هرگونه تنش و درگیری بین مردم بپرهیزند، عنوان كرد: آنان می بایست فرهنگ عمومی كشور و دانش اجتماعی مردم را عمق و كیفیت بخشیده و بر آگاهی و بصیرت آنان بیفزایند.
طزری ابراز داشت: خبرنگاران می بایست با شناخت عمیق و درك صحیح شرایط ملی و بین المللی و فرآیند پیچیده و چند وجهی جنگ نرم دشمنان با اطلاع رسانی بموقع، شفاف و اثرگذار حركتی جهادگونه در جبهه فرهنگی كشور داشته باشند.
وی با بیان اینكه خبرنگاران موفق همیشه در انعكاس رخدادها بی طرفانه عمل می كنند، افزود: خبرنگار می بایست همواره در راه اعتمادسازی بین خود، منابع خبری و مردم تلاش كند.
طزری گفت: با وجود رخدادهای فراوان در دنیای كنونی دستیابی سریع به اطلاعات موثق و قابل اطمینان امری ضروری و حیاتی است كه خبرنگار با حضور خود در صحنه های مختلف نسبت به انعكاس این اخبار و اطلاعات اقدام می كند.
وی بیان كرد: امروز دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی از طریق رسانه های گروهی خود تبلیغات گسترده ای را برضد نظام و انقلاب آغاز كرده كه خبرنگاران كشور می بایست با اطلاع رسانی سریع به مردم نقشه های شوم آنان را خنثی كنند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.