استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت : خبرنگاران چشمان بیدار جامعه و یاری دهنده مسوولان در امور اجرایی كشور هستند.

'اكبر نیكزاد' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: تعهد، صداقت، صراحت، شجاعت و امانت داری از اصول اجتناب ناپذیر حرفه خبرنگاری است و جامعه برای پیشرفت به چنین انسان های متعهدی نیاز دارد.
وی بر حفظ جایگاه خبرنگاران و قدردانی از زحمات این قشر اگاهی بخش از سوی مسئوولان امور تاكید كرد و گفت: رسالت خبرنگاران رسالتی خطیر و مقدس است به طوری كه نشر و تحقق واقعیت ها و جهت های درست آن در جامعه توسط این قشر انجام می شود.
نیكزاد بر نقد خیرخواهانه از سوی خبرنگاران برای تحقق ارزش های اسلامی انسانی تاكید كرد و اظهار داشت: خبرنگاران باید هوشیار باشند كه استفاده ابزاری از آنان صورت نگیرد.
استاندار كهگیلویه و بویراحمد عنوان كرد: همه خبرنگاران می بایست این واقعیت را بپذیرند كه افكار و اذهان عمومی در نزد آنان امانت است لذا آگاهی دادن بر اساس واقعیت ها باید در دستور كار آنان قرار گیرد.
نیكزاد با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی ابراز داشت: نظام سلطه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های مختلفی را دنبال كرده و امروزه جنگ نرم و تحریم اقتصادی را برای خدشه كردن ارزشهای اسلامی در دستور كار خود قرار داد است.
وی بر لزوم اگاهی بخشیدن مردم به ویژه جوانان در برابر جنگ نرم دشمن از سوی رسانه ها تاكید كرد.
نیكزاد بیان كرد: همه باید با همدلی و وحدت و توجه به تعالیم اسلامی در جهت مقابله با توطئه های شوم دشمنان نظام و انقلاب گام برداریم./س

برچسب ها: خبرنگار ، چشمان ، بیدار ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.