وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: استکبار ادعاي طرفداري از صلح و حقوق بشر کرده در حاليکه از ديکتاتورهاي منطقه حمايت مي‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران سيد محمد حسيني در همايش ائمه جماعات و فرماندهان بسيج که به همت ناحيه ميثم تمار سپاه محمد رسول الله در سالن فدک شهرک حضرت فاطمه (س) برگزار شد، گفت: قدرت خواهان جهان دست بردار نيستند و از هر ترفندي براي ايجاد مشکلات عليه کشورمان استفاده مي کنند اما نوآگاهي بخشي علمي ما را از اين مرحله عبور مي‌دهد.


وي ادامه داد: دشمن در مقطع کنوني سبک زندگي را نشانه گرفته است و مسئوليت اين کار بر عهده شبکه‌هاي ماهواره‌اي است چراکه احساس مي‌شود شبکه هاي ماهواره‌اي براي خوشگذراني و شادي تاسيس شده اند.


وزير ارشاد در ادامه تصريح کرد: قطعا کانال‌هاي ماهواره‌اي اهداف خاصي را دنبال مي‌کنند لذا ما بايد به موقع هشدار دهيم تا مردم را نسبت به اين موضوع آگاه کنيم.


حسيني در ادامه به نکاتي از فرموده هاي امام حسن مجتبي(ع) اشاره کرد و گفت: اگر مردم هميشه در صحنه باشند و از امام(ره) و رهبري خود حمايت کنند هرگز معاويه‌ها ميدان‌دار نمي‌شوند.


وزير ارشاد آمريکا و غرب را حامي حکومت داراني دانست که حاکميت خانوادگي دارند و افزود: استکبار ادعاي طرفداري از صلح و حقوق بشري مي‌کند و بعد از ديکتاتورهاي منطقه حمايت مي‌کنند.


وي نقش بسيج را در جامعه امروز تاثير گذار تعبير کرد و گفت: اينکه شما عزيزان بيانات مقام معظم رهبري را دنبال مي کنيد براي ما بسيار ارزشمند است و بايد جامعه را متوجه کنيم که در چه شرايطي هستيم.

حسيني تاثيرگذارترين کار را کار مردمي دانست و ادامه داد: اينکه در مواردي مانند مسائل اقتصادي فقط مسئولين نظام انجام وظيفه کنند نتيجه‌اي نخواهد داشت و تا زماني که بسيج نباشد پيروزي بدست نمي آيد.


وزير ارشاد با ستايش کردن تلاش روحانيون در جهت شکوفا کردن استعدادهاي ارزشمند گفت: در وزارت ارشاد پيشنهاد تشكيل معرفت قرآن و عترت را داده شده که تاکنون اقدامات خوبي در اين زمينه صورت گرفته است.


وي با بيان اينکه انتظارات از بسيجيان بيشتر از ديگران است، تصريح کرد: بسيجيان دل در گرو امام(ره) و رهبري دارند لذا با اعتقاد و ايمان حرکت مي‌کنند و به دنبال نام و نشانه و منافع نيستند بلکه به دنبال انجام تکليف هستند.


حسيني آگاهي مردم را مانع ضربه زدن دشمن دانست و اظهار داشت: دشمنان که ديدند در جنگ سخت نمي توانند به ما آسيب برسانند و روحيه شهامت‌هاي مردم اجازه تعرضي به آنها را نخواهد داد لذا به شبکه غير مستقيم وارد شدند.


وزير ارشاد محور بحث هايش را به سمت مسايل اقتصادي قرار داد و گفت: امروز محدوديت هاي زيادي براي ما با تحريم‌هايي که وضع کرده اند صورت دادند و به تصور خودشان مي خواهند حلقه محاصره را تنگ تر کنند.


وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر اينکه مردم اينگونه آزمايش ها را پس داده اند، خاطر نشان کرد: در مکتب اسلام بن‌بست وجود ندارد قطعا از اين مرحله هم عبور خواهيم كرد و همه مي‌دانند که در شرايط کنوني در مقايسه با اوايل انقلاب در شرايط به مراتب مناسب تري قرار داريم.

"انتهاي پيام"/س3


 

برچسب ها: حسینی ، همایش ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار