امام جمعه چناران گفت: امروز روح اسلام روحانیت است و اسلام به برکت روحانیت زنده مانده و در طول 33 انقلاب، هر کس از اصول و ارزش های اسلامی فاصله گرفته در دامن دشمن قرار گرفته است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران   در چناران؛ حجت السلام و المسلمین مظفر تاجی فاصله گرفتن مشروطه خواهان از اصول اسلامی و روحانیت را دوعامل داخلی و نقش استعمارگر پیر انگلیس را مهمترین عمل خارجی انقلاب مشروطه دانست و افزود: هرگاه انقلابیون تکه تکه شدند و تفرقه در بین آنها ایجاد شد ضربه خوردند در حالیکه همه احزاب و گروه ها باید در سایه حزب الله قرار گیرند و نماد حزب الله قرار گرفتن در خط امام و پیروی از ولایت فقیه است.

وی همچنین به روز جهانی حقوق بشر اشاره کرد و افزود: امروزه متاسفانه حقوق بشر ابزاری در دست آنهائی که داعیه بشریت دارند قرار گرفته است و استکبار جهانی و صیونیسم بین الملل این همه خشونت را در منطقه به نام حقوق بشر انجام می دهند.

خطیب جمعه چناران رسیدگی به امور نیازمندان و اطعام یتیمان و بی سرپرستان را در هفته اطعام مهم عنوان کرد و تصریح نمود: همه باید سیره و سنت پیامبران و امامان معصوم را سرلوحه کار خود قرار داده و به آن جامه عمل بپوشانیم.

حجت اسلام تاجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد صارمی و روز خبرنگار تعهد، صداقت، شجاعت و صراحت را از ویژگی های مهم یک خبرنگار دانست و تأکید کرد: خبرنگاران افراد صادقی هستند که حلقه اتصال بین حاکمیت و مردم بوده و نقش اساسی در ارتقای پیوستگی سطح علمی جامعه نیزبرعهده دارند.

برچسب ها: امام ، جمعه ، چناران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.