عليرضا سبط احمدي تهيهكننده در گفتگو با خبرنگار
حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: ديدن برنامهها و سريالهايي كه در ماه مبارك رمضان پخش ميشود بستگي به دانش ظرفيت مخاطب دارد در حالي كه هر كدام از شبكهها با توجه به سليقه مخاطبان به موضوعات متفاوت و خاصي در اين ماه ميپردازند و رسانهاي موفق است كه داراي اميد، آگاهي و دين داراي باشد.
وي افزود: رسانه ميتواند با استفاده از دانش فيلمسازان و مراجع دين فضاي معنوي برنامهها را در ماه مبارك رمضان افزايش بدهد و از اين ابزار پر قدرت بخصوص سينما كه بيشترين تاثيرات را در جامعه دارند، براي درك بهتر مفهوم واقعي دين استفاده كند تا مردم به سمت يك جامعهي ايدهال و دين دار حركت كند .
سبط احمدي در پايان افزود: ما ميتوانيم با استفاده از تبليغات داخلي توليد كنندگان ايراني را حمايت و محصولات آنها را صادر كنيم./ي2