شهرداری تهران بر خلاف خبر منتشر شده در یکی از سایت های غیر رسمی، ملزم به پرداخت هیچگونه غرامتی به پیمانکار قبلی رستوران گردان برج میلاد تهران نیست . ب

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، در پی انتشار خبری در یکی از سایت های غیر رسمی طی روزهای اخیر با عنوان "فروشنده بستنی طلایی برج میلاد خواهان دریافت غرامت 3.5 میلیاردی شد" ، روابط عمومی برج میلاد تهران اعلام کرد این خبر کذب محض است .
در اطلاعیه روابط عمومی برج میلاد همچنین آمده است : در شرایطی این خبر منتشر می شود که چندین ماه است قرارداد پیمانکار رستوران گردان برج میلاد تهران به اتمام رسیده و براساس توافقات صورت گرفته میان شهرداری و پیمانکار ، پیمانکار قطع همکاری خود را با ششمین برج بلند دنیا اعلام کرده است.
همچنین روابط عمومی برج میلاد تهران بارها و بارها بر استفاده عموم شهروندان از قسمت های مختلف برج میلاد تهران همچون بازدید، رستوران محیطی، گالری و ... تاکید کرده است و اخبار گسترده ای را نیز در این حوزه منتشر کرده است .
رستوران گردان و VIPبرج میلاد تهران نیز از این امر مستثنی نیست و از این پس این دو رستوران نیز برای عموم مردم و بازدیدکنندگان و علاقه مندان قابل استفاده است.
این تصمیم با توجه به استقبال بسیاری از شهروندان جهت استفاده از رستوران های گردان و VIP گرفته شده است و بر اساس دستور شهردار تهران ، استفاده از امکانات و غذاهای این رستوران برای عموم شهروندان در همه سطوح اقتصادی امکان پذیر شود.
هم اکنون مدیریت برج میلاد تهران در حال برنامه ریزی است تا به زودی عموم شهروندان در همه سطوح اقتصادی و هر میزان درآمد بتوانند از این رستوران ها استفاده کنند ./ف
برچسب ها: شهرداری ، تهران ، پیمانکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار