هفته اول از چهاردهمين دوره ليگ برتر فوتسال از ساعت 22:30 شب گذشته با برگزاري 3 ديدار به صورت همزمان آغاز شد که با پیروزی تيم‌هاي فوتسال دبيري، فرش آرا و ملي حفاري به پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مسابقه فوتسال بین دو تیم جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی و دبیری تبریز در هفته اول رقابت های لیگ برتر با پيروزي تیم دبیری پایان یافت.
 
این بازی كه در سالن هلال احمر تبریز و با حضور نزدیك به 2 هزار تماشاگر برگزار شد، تیم دبیری تبریز با نتیجه سه بر یك مقابل میزبان خود به برتری رسید و گام اول در رقابت های لیگ برتر را محكم برداشت.
 
گل های دبیری را در این بازی فرهاد فخیم (دو گل) و حمید واحدی و تك گل هلال احمر را شهرام شریف زاده به ثمر رساندند.
 
محمود نصیرلو و بهلول اسحاقی به كمك حسن كشاورز و كمال بایزیدی قضاوت این بازی را بر عهده داشتند و محمد پیروزرام ناظر داوری این بازی بود.
 
بازی هجومی فرش آرا و برد مقابل شهرداری ساوه
 
 تیم فوتسال فرش آرای مشهد هفته نخست چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال كشور در سالن شهید بهشتی این شهر به مصاف تیم شهرداری ساوه رفت و در پایان توانست حریف خود را با نتیجه پنج بر سه شكست بدهد.
 
بازیكنان تیم فوتسال فرش آرا با ارایه بازی تهاجمی در هر دو نیمه بازی و استفاده از فرصتهای پیش آمده توانستند توسط ،‌ 'ناصر عجم' ، 'امیر رئیسی'،‌'قدرت بهادری'‌ و 'مجید لطیفی'‌ در دقیقه های شش، هشت،‌13، 29 و 37 دروازه حریف را باز كنند.
 
گلهای تیم فوتسال شهرداری ساوه هم توسط 'حسن نیازی'‌ ،‌'مازیار امیرخانلو' و 'علی ازغدی'‌ به ترتیب به ثمر رسید.
 
 
ملی حفاری برنده شهراورد اهواز

تیم فوتسال ملی حفاری موفق شد درسالن گاز اهواز حریف خودرا با نتیجه سه بر یك شكست دهد.

دراین مسابقه امید دبیری، بهزاد عظیمی و فرهاد توكلی زننده گلهای تیم ملی حفاری بودند و تنها گل تیم كاز توسط یاسین سجادی بدست آمداین مسابقه راكه به ناظری عبدالواحد بیت سیاح برگزار شد و همجنین علیرضا عبدالغنی ،آرمان قنبرزاده ،مهدی صفایی و فیروزممبینی قضاوت كردند.  
 
گفتنی است، امشب جمعه 13 مرداد تیم شهرداری تبریز كه اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می كند، در سالن شش هزار نفری پورشریفی این شهر میزبان صبای قم خواهد بود و تیمهای راه ساری و گیتی‌پسند اصفهان، شهید منصوری قرچك و میثاق تهران در دومین روز از هفته نخست لیگ برتر فوتسال با هم به رقابت می پردازند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار