همه برندهای معروف دنیا از یک محصول شروع کرده و بیشتر در همان شاخه شهرتی جهانی یافته اند، اما تجارت مدرن یعنی تلاش برای یافتن موفقیت در همه حیطه ها. این گزارش به دنیای برندها می پردازد و در قسمت بعد منتظر معرفی برندهای ایرانی باشید...

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،   امروزه برندهای مختلف دنیا خط قرمزها را در حیطه اصلی فعالیت شان شکته اند و برای نشان دادن قدرت طراحی خود هر روز دست  به نو آوری زده و به رقابت در حیطه های جدید می پردازند تا با حضوری پر رنگ تر، جایگاهی متفاوت برای خود به دست آورند.

بهترین تکنولوژی در خدمت ورزش کردن شما

پورشه

حتما اتومبیل های «پورشه» برای شما دوست داشتنی هستند اما اگر لوگری پورشه را روی یک گوشی تلفن همراه ببینید چه فکری می کنید؟ طراحان این برند با کمپانی «بلک بری» همکاری کرده و محصول مشترکی با عنوان P1899 تولید کرده اند.

این گوشی با پرستیژ در تعدادی محدود تولید شده و قاعدتا خریداران خاص خود را دارد. بدنه آن از استیل ضد زنگ در ابعاد 115×67 mm 11,3 ساخته شده است. باتری توسط یک کاور از چرم طبیعی پوشش داده شده و صفحه کلید آن فلزی است.

منوی کاربردی، کیفیت صدای خوب و عمر طولانی باتری از ویژگی های این تلفن همراه است. شاید بتوان با مبلغی بسیار کمتر، مشابه این دستگاه را پیدا کرد اما لوگوی پورشه در بالای این گوشی چیزی است که باعث تفاوت آن با بقیه می شود.


 
نایک

شرکت «نایک» را احتمالا با کفش ها و سایر البسه ورزشی اش می شناسید. اما چند سالی است که این شرکت با معرفی فناوری نایک + ابزاری عالی برای ثبت فعالیت ها در اختیار ورزشکاران قرار داده است.


نایک یک ساعت با صفحه نمایش لمسی و جی پی اس مخصوص دوندگان طراحی کرده است. این ساعت مسیر دویدن شمارا از طریق جی پی اس ردیابی می کند و اطلاعات دقیق مربوط به دویدن مثل سرعت و مسافت طی شده را روی صفحه نمایش خود نشان می دهد و اینگونه شما می توانید میزان کالری ای که می سوزانیدرا محاسبه کنید. 



این ساعت مسیر دویدن شما را از طریق جی پی اس ردیابی می کند و اطلاعات دقیق مربوط به دویدن مثل سرعت و مسافت طی شده را روی صفحه نمایش خود نشان می دهد.

 
برای کودکان شما

گوچی

«گوچی» برند ایتالیایی شناخته شده در زمینه پوشاک است. بیشتر ما پوشاک زنانه و مردانه از این مارک زیاد دیده ایم اما گوچی، کودکان را هم از یاد نبرده و طراحی های جالب و خلاقانه ای برای آنها دارد.



یکی از این موارد کیف دستی مخصوص دختر خانم هاست. در این مدل کیف که GUCCIZOO نام دارد از تصویر حیوانات برای طراحی کیف استفاده شده و مدل های جالب برای دختران کم سن و سال ایجاد کرده است.

 

تابلوی نقاشی به شیوه دیجیتال

آی پد

به لطف تکنولوژی، این روزها هنرمند بودن زیاد کار سختی نیست. دیگر نیازی به خرید مواد اولیه از قبیل انواع رنگ ها، بوم، قلم مو و ... نیست و هر اشتباهی از جانب هنرمند به سرعت قابل تصحیح است.

آی پد یکی از هوشمندترین صفحات نمایشی در دنیا را داراست که برنامه های هنری آن جالب است. Smusu نام دستگاهی با یک صفحه نمایش لمسی است که برای نقاشی کردن طراحی شده است.

به گزارش ایده آل، این وسیله مانند یک بوم خالی است که توسط فتوشاپ هدایت می شود. نکته جالب اینجاست که برای نقاشی کردن از همان قلم موهای مویی استفاده می شود که در نقاشی سنتی به کار می رود.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید

برچسب ها: شبانه ، برند ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار