تکذيب ديدار متکي و باهنر، فرافکني اصلاح‌طلبان براي ورود به عرصه سياسي، گزارشي درباره جنگنده صاعقه، چرايي حذف ارز دانشجويي و لزوم اقتصاد مقاومتي از مهم‌ترين عناوين خبري روز پنج‌شنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(پنج‌شنبه 12 مردادماه) به اين شرح است:

مهم‌ترین مطالبه رهبر انقلاب از دانشجویان چیست؟
پايگاه اطلاع‌رساني مقام معظم رهبري در آستانه ديدار با دانشجويان طي فراخواني از دانشجويان مهم ترين مطالبه رهبري را خواستار شده است.

رئيس سناي پاکستان وارد مشهد مقدس شد
رئيس سناي پاکستان براي ديدار با مقامات عالي جمهوري اسلامي ايران وارد مشهد مقدس شد.

 ارز دانشجويي تنها به دوره‌هاي تکميلي اختصاص داده شود/ لزوم حذف ارز رشته‌هاي موجود در داخل
رئيس کميسيون اقتصادي مجلس گفت: ارز دانشجويي مقاطع کارداني، کارشناسي و ساير رشته‌هايي که در داخل کشور وجود دارند بايد متوقف شده و فقط به دوره‌هاي تکميلي اختصاص داده شود.

جنگنده "صاعقه" حاصل تلاش بی‌وقفه و ایمان پایدار دانشمندان ايراني
قدرت مانور هوایی، خطای بسیار پایین و شتاب لحظه‌ای سریع از ویژگی‌های جنگنده صاعقه است.

دولت تنها نهاد مسلط براي اجرا و برگزاري انتخابات
عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز گفت: از آنجا که برگزاري انتخابات يک کار اجرايي است، نهاد ديگري غير از دولت نمي تواند برگزار کننده آن باشد چراکه دولت با کمترين هزينه و بيشترين تسلط اين کار را انجام مي دهد.

اصلاح‌طلبان سعي دارند با فرافكني تشكيلات از هم پاشيده خود را احيا كنند
عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: اختلافات در جريان اصلاح طلبي به گونه‌اي بوده كه ازمحفل های خانگی آنها صدايي به گوش مي‌رسد.

روز قدس نه تنها راهكاري براي آزادي فلسطين، بلكه كليد حل همه مشكلات جهان است
رييس جمهور خاطرنشان كرد: دشمنان براي ممانعت از رشد و بزرگ شدن ملت‌هاي آزادي‌خواه، مستقل و عدالت‌طلب، در حال ايجاد و تحريك گسل‌هاي قومي و طايفه‌اي و دعواي مذهبي ميان مسلمانان هستند.

اصلاحات با اقدامات براندازانه بخت خود را براي حضور در صحنه سياسي بست
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با تاکيد بر هوشياري مردم گفت: مردم ايران اقدامات براندازانه جريان اصلاحات را از ياد نبرده‌اند هر چند که نظام راه را براي حضور آنان در صحنه باز کرد اما اصلاح طلبان با اقداماتشان بخت خود را بستند.

پيکره اقتصادي کشور بر توانمندي‌هاي داخلي تکيه کند
سخنگوي هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه اقتصاد مقاومتي از دير باز جزء آموزه ديني ملت ايران بوده است، گفت: اقتصاد مقاومتي به معني عدم خودباختگي در مقابل تهديدات دشمنان است و پيکره اقتصادي کشور بايد بر توانمندي‌هاي داخلي تکيه کند.

سوريه پيروز نهايي فتنه هاي غرب و شرق
يك كارشناس سياست خارجي گفت: سوريه پيروز نهايي فتنه هاي غرب و شرق بوده و از جمله كشورهايي است كه باعث تضعيف رژيم صهيونيستي در منطقه شده است.

پدافند سايبري ايران آماده پاسخگويي به حملات مجازي است
نايب رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس با بيان اينكه كشورهاي غربي بايد به مجموعه ضوابط و مقررات بين المللي پايبند باشند از آمادگي پدافند سايبري ايران براي پاسخگويي به حملات مجازي خبر داد.

دیدار ۲ ساعت و نیمه متکی با باهنر، در راستاي جلسه هفتگي جبهه پيروان‌خط‌امام‌(ره) و‌ رهبري است
عضو جامعه اسلامي مهندسين با تکذيب ديدار ۲ ساعت و نیمه متکي و باهنر گفت: اين ديدار درواقع جلسه هفتگي جبهه پيروان خط‌ امام‌ (ره)و‌ رهبري بوده است و هيچ ديدار جداگانه‌اي صورت نگرفته است.

محکوميت مفسدان اقتصادي اثبات فصل الخطاب بودن قانون در کشور
دبير کل دفتر تحکيم وحدت ضمن تقدير از عملکرد دستگاه قضايي کشور، محکوميت مفسدان اقتصادي را اثبات فصل‌الخطاب بودن قانون در كشور دانست.

صحنه گردان اصلي کشتارمسلمانان ميانمار رژيم صهيونيستي است
عضو کميسيون شوراها و امورداخلي‌ کشور در مجلس گفت: در هر نقطه از دنيا که نسل کشي مسلمانان رخ مي دهدصحنه گردان اصلي آن آمريکا و صهيونيست ها هستند.

انتهاي‌پيام/ب2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Netherlands
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
چرا فقط کشتار مسلمانان میانمار ایراد داره یعنی کشتار مسلمانان سوریه ایراد نداره؟
آخرین اخبار