چند روز پیش که یکی از اعضای هیئت مدیره کانون سراسری انبوه سازان خبر از افزایش 30 هزار تومانی مسکن مهر را داده بود، معاون وزیر راه و شهرسازی این خبر را تائید و از افزایش 10درصدی قیمت مسکن مهر خبر داد.


ابولفضل صومعلو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه قیمت مسکن مهر برای انبوه سازان 10 درصد افزایش قیمت داشته است گفت: وزیر راه وشهرسازی برای انبوه سازانی که هنوز شروع به کار نکرده بودند از قیمت 300 هزار تومان برای هر متر مربع به 320 الی 330 هزار تومان رسيد و 10 درصد قرار داد های ساخت آنها را افزایش داد.

همچنین حسن محتشم در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه افزايش قيمت مصالح اوليه موجب افزايش هزينه تمام شده ساخت مسكن مي شود گفت: قيمت تمام شده ساخت مسكن مهر 30 هزار تومان افزايش يافته است كه در سال حدود سه ميليون تومان تفاوت قيمت نسب به سال هاي گذشته پيدا كرده است.

وي ادامه داد: در گذشته قيمت هر متر مربع مسكن مهر 300 هزار تومان بود كه در حال حاضر به 330 هزار تومان رسيده است.

عضو هيئت مديره كانون سراسري انبوه سازان با اشاره به اينكه مبلغ پيش فروش مسكن مهر در سال هاي گذشته بين 20 تا 25 ميليون تومان بود افزود: در حال حاضر اين مبلغ به 40 تا 50 ميليون تومان رسيده است.

در ادامه صومعلو در خصوص برنامه افتتاح مسکن مهر در کشور گفت: عدد برنامه افتتاح مسکن مهر با احتساب مسکن روستایی سال جاری یک میلیون 200 هزار واحد است.

وی در ادامه افزود: ازاین تعداد واحد تا پایان تیر ماه 161 هزار مسکن مهر روستایی و شهری افتتاح شده است .

معاون وزیر راه وشهرسازی در ادامه تصریح کرد: در 4 ماه سال 91 از 161 هزار واحد افتتاح شده مسکن مهر 107 هزار واحد شهری و 54 هزار واحد مسکن روستایی هستند.


برچسب ها: مسکن ، افزایش ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار