حضور جنگجويان خارجي و اعضاي شبکه القاعده در سوريه باعث رسوايي غربي ها شده و فريبکاري هاي آنها را بر ملا کرده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه،  رسانه‌هاي مورد حمايت مالي کشورهاي عرب خليج فارس از ابتداي بحران سوريه کوشيده اند افکار عمومي را گمراه کنند و واقعيت ها را وارونه نشان دهند اما هر روز که مي گذرد حقايق براي همه آنهايي که مسائل را پيگيري مي کنند با توجه به اينکه شواهد و اطلاعات بيشتري درباره هويت جنگجويان در سوريه منتشر مي شود روشن‌تر شده است.

بيشتر رسانه هاي جهاني تأييد مي‌کنند که بيشتر جنگجويان را در سوريه اعضاي شبکه القاعده تشکيل مي دهند و در اردوگاه هاي آنان مزدوراني از مليت هاي مختلف حضور دارند و بر اساس دستورات حاميانشان يعني ترکها و قطري ها و سعودي ها عمل مي کنند. 

آنها به نمايندگي از آمريکا و اسرائيل با دولت و ملت سوريه جنگ مي کنند.
با وجود آنکه نيروهاي استعمارگر غربي در تلاشند حضور شبکه القاعده را در سوريه و گروههاي جنگجوي بنيادگر مزدور در سوريه  کم اهميت جلوه دهند تا حمايتشان را از گروههاي تروريستي با ادعاي حمايت از دموکراسي و آزادي توجيه کنند اما آنچه رسانه‌هاي جهاني نقل مي کنند باعث شده است که دروغگويي و ادعاهاي دولت هاي غربي بر ملا شود.
 
تحليلگران سياسي معتقدند شبکه القاعده که ستون فقرات جنگجويان ارتش موسوم به ارتش آزاد را تشکيل مي دهد برگ برنده آمريکاست. از يک طرف شبکه  القاعده براي منافع آمريکا و قدرتهاي غربي مي جنگد و از طرف ديگر غربيها از اين شبکه براي فريب دادن ملتهايشان استفاده مي کنند .

همه مي دانند که پايداري ملت سوريه در مقابل حمله واشنگتن و تل آويو و مجريانشان در منطقه ، اگر انسجام و همبستگي ملت و دولت و ارتش سوريه نبود امکان پذير نبود . 
برچسب ها: سوریه ، غرب ، آمریکا ، رسوایی ، scandle
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار