نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حذف ارز دانشجویی اقدام سازنده ای برای جلوگیری از فرار مغزها است.

روح الله بيگي نماينده مردم مياندوآب در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، درباره حذف ارز دانشجويي گفت: با توجه به اينكه با بحران اقتصادي روبرو هستيم و باید برای مقابله با جنگ نرمی که کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته اند برنامه ریزی کنیم تا در این رقابت پیروزمیدان باشیم.

وي با بیان اینکه حذف ارز دانشجويي به معناي عدم خروج دانشجويان جهت تحصيل نيست، افزود: تا جايي كه كشورمان استاد و منابع تحصيلي براي در اختيار قرار دادن جهت پيشرفت علمي دانشجويان را داشته باشد، دانشجویان مي توانند در داخل کشور تحصيل و در غير اين صورت مانعي براي تحصيل در خارج از کشور و بازگشت وجود ندارد.

نائب رئيس كميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به اينكه حذف ارز دانشجويي بايد مانعي براي فرار مغزها ايجاد كند، اظهار داشت: اساتيد و نخبگان تحصيل كرده مي توانند كمك شاياني در پيشرفت علمي جامعه كنند و همان طور كه تا امروز شاهد عملكرد صحيح نخبگان بوده ايم و  هيچ گاه ذره اي از پيشرفت وطن را با رفاه در كشورهاي اروپايي تعويض نمي كنند.

بيگي در پايان خاطر نشان كرد:  فعاليت و عزم نخبگان جمهوري اسلامي از هر طريقي مقابله با اسكتبار جهاني و تحريم اقتصادي بوده  و آنها همواره پشتيبان نظام بوده اند.

انتهاي پيام/ر
برچسب ها: بیگی ، مجلس ، بازنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حقگو
۱۹:۱۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
شما مطمئنید ایشون اینا رو گفتن؟ من مصاحبه یکی دو روز پیششونون دیدم 180 درجه مخالف این صحبت کرده بودن!
France
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
خیلی خبرگذاری موزی هستند
آخرین اخبار