معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: روز قدس نشانگر اوج انزجار جهان اسلام از صهیونیست و نظام سلطه است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، نصراللهی در نخستین نشست اعضای ستاد برگزاری مراسم بزرگ روز قدس در استان مركزی افزود: اسرائیل غاصب با حمایت استكبار جهانی در پی تشكیل و راه اندازی خاورمیانه بزرگ و براندازی اسلام در جهان بود كه به بركت مجاهدت های امام راحل و روشنگری های رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

وی ادامه داد: وظیفه ما و تمامی انسان های آزاده است كه با اتحاد و هوشیاری به ندای حق طلبانه مظلومین فلسطین پاسخ داده و به عنوان ید واحده بیش از پیش در جهت مقابله با این جرثومه فساد و تباهی مقابله كنیم.

وی گفت : اینك با بیداری مردم سراسر جهان و اعلام انزجار آنان از اقدامات ضد انسانی و نژاد پرستانه رژیم صهیونیستی، عرصه بر تجاوز گری و ظلم و تعدی اسرائیل غاصب و حامیانش بیش از پیش تنگ تر شده است.

نصراللهی خاطر نشان كرد: امام راحل سال ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ندای آزادی فلسطین و مبارزه همه جانبه با رژیم اسرائیل غاصب را سردادند كه امروز شاهدیم راهپیمایی روز قدس جهان شمول شده است.

وی افزود : دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم از آرمان ها و اهداف مهم و اساسی انقلاب اسلامی بوده و همیشه این موضوع از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا مطرح بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یادآور شد: امام راحل با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارك رمضان به نام روز قدس به دنیا نشان داد حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف از آرمان های اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نصراللهی تاكید كرد: مسلمانان و آزادگان ایران بار دیگر همسو با مسلمانان و آزادگان جهان به استقبال روز جهانی قدس خواهند شتافت و موج خشم، نفرت و انزجار ملت‌های آزاده و بیدار جهان اسلام از فزون‌طلبی و سلطه‌گری استكبار جهانی به ویژه در راس آن آمریكا و اسراییل غاصب را به نمایش در خواهند آورد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مركزی گفت: به بركت روز جهانی قدس افكار عمومی با جنایت های ضد انسانی رژیم اسرائیل غاصب در فلسطین آگاه شده كه این موضوع موجب انزجار بیشتر ملت ها از رژیم صهیونیستی شده است.

حجت الاسلام 'عباس هاشمی' با دعوت از قشرهای مختلف مردم برای حضور پررنگ و چشم گیر در راهپیمایی روز قدس افزود: ملت ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس صحنه های زیبا و كم نظیری در دفاع از مظلومین جهان و مردم فلسطین خلق خواهند كرد و دنیا مانند همیشه از حركت آگاهانه آنان شگفت زده خواهد شد./س

برچسب ها: روز قدس ، اوج ، انزجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.