تحقق اهداف واقعی کشور و قطع وابستگی با توکل به خدا خوداتکایی / استقلال اقتصادی / انسجام و وحدت و پیروی از رهنمودهای ولایت فقیه امکان پذیر است .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران نماینده ولی فقیه در دیدار با دستگاه اجرایی زیر مجموعه تعاون / کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه شعار امسال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی است گفت : یکی از شاخص های ایجاد توسعه پایدار انسجام و وحدت زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری است که مدیران باید به آن توجه ویژه داشته باشد .

آیت الله طبرسی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در رهنمودهای خود شعارهای اقتصادی را سرمنشاء نامگذاری شعار سال قرار داد افزود : همه دستگاههای اجرایی مرتبط به حوزه کار و کارگری باید با برنامه ریزی دقیق اشتغال زایی را افزایش دهند و حمایت از کارگران و حوزه کار باید با انسجام بیشتری انجام شود .

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه باید سرمایه گذاران بومی برای سرمایه گذاران در استان در اولویت قرار گیرند تصریح کرد : صنعت تبدیلی باید براساس نیازهای استان برنامه ریزی شود .

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه 500 هزار نفر در استان در حوزه کار و تولید بیمه شده اند گفت : 11 هزار شرکت تعاونی به ثبت رسیده است که با برنامه ریزی انجام شده 2 میلیون نفر در تعاونی ها مشغول به کار می شوند .

بابایی افزود : تنها تلاش و کار در تولید برای توسعه استان کافی نیست باید با جذب سرمایه گذاری و برنامه ریزی دقیق و با جذب اعتبارات کافی برای اجرای طرحهای صنایع تبدیلی در استان مشکل بیکاری کاهش یابد ./س


برچسب ها: اتکایی ، استقلال ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.