مدیركل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: ازمجموع احداث 18 مركز آموزش فنی و حرفه ای كه در سفراول رییس جمهور به استان خوزستان به تصویب رسید ، هشت مركز به بهره بر داری رسیده است.



به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان
،' رحمن قلاوند'  اظهار داشت: دو مركز كمكی نیز در حال احداث می باشندكه با جدیت دنبال آن هستیم كه این پروژه ها تا پایان برنامه تعیین شده مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی دو هدف عمده آموزش و پژوهش مراكز فنی وحرفه ای را ایجاد و ارتقاء مهارت نیروی كار برای ورود به عرصه های مختلف اشتغال و بازار كار در حوزه های صنعت، كشاورزی، خدمات و گردشگری عنوان كرد و افزود: دومین ماموریت سازمان بازآموزی و ارتقاء مهارت نیروی انسانی سازمان در بخش های مختلف برای ارتقاء بهره وری دانست.

مدیركل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: به غیر از یك بخش در خوزستان كه برنامه آموزش سیار در آنجا اجرا می شود تمامی شهرستان های استان خوزستان تحت پوشش مراكز آموزش فنی و حرفه ای قرار دارند.
 
وی گفت: آموزش های فنی ومهارتی ، افراد 16 سال تا سن بازنشستگی را تحت پوشش قرار می دهد و یكی از نكاتی كه سازمان تاكید براجرای آن دارد آموزش كودكان و نوجوانان در قالب طرح مهندسان فردا برای ورود به عرصه های مهارت است. /ع
برچسب ها: بهربرداری ، مصوبات ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.