کاپیتان تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: دوست دارم میدان بزرگ المپیک لندن را با کسب مدال طلا به پایان برسانم.

یوسف کرمی تکواندو کار وزن سوم المپیکی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: تمام تلاشم را برای کسب مدال طلا در المپیک 2012 لندن خواهم کرد و برای آن زحمات بسیاری را در تمرینات و اردو داشته ام و به همین دلیل دوست دارم این میدان را با مدال طلا پشت سربگذارم.

*استرسی ندارم
وی افزود: به نظر من تا مسابقات تکواندو المپیک هنوز زمان داریم و فعلا استرسی برای بازیها ندام.

*می توانیم مدل گرفتن را آسان کنیم
کرمی گفت: در بازیهای المپیک حساسیت ها است و همین موضوع صحنه مسابقات را برای ورزشکار سخت تر می کند و هر ورزشکاری باید توانایی کنار آمدن با آن را داشته باشد در این صورت مدال گرفتن آسانتر می شود.

*تکواندو، کشتی و وزنه برداری انتظارات را برآورده کنند
کرمی در خصوص عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک افزود: از برخی رشته ها انتظار مدال آوری در بازیهای المپیک نداریم اما برخی ورزشکاران همچون نوشاد عالمیان در رشته پینگ پنگ عملکرد بسیار خوبی در مسابقات داشت.

وی گفت: امیدوارم رشته هایی مثل تکواندو، کشتی و وزنه برداری انتظارات را در بازیهای المپیک برآورده کرده و موجب خوشحالی مردم شوند.

*همیشه با تجربه ترین بهترین نیست
کرمی در مورد دومین حضور المپیکی اش خاطر نشان کرد: سعی می کنم از تجربیات چند ساله ام در مسابقات مختلف، همچنین المپیک 2004 آتن در این المپیک به نحو احسن استفاده کنم اما این موضوع دلیل نمی شود که با تجربه ترین فرد همیشه بهترین باشد.

وی ادامه داد: همیشه زمانی وجود دارد که اشتباهاتی به وجود می آید که تجربه گذشته هم کارآمد نیست و من تمام تلاشم را می کنم که در المپیک لندن بیشتر از توانایی هایم استفاده کنم و استفاده از تجربه در اولویت دوم قرار دارد./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار