سازمان عفو بين الملل اعدام طرفداران نظام سوریه در شهر حلب توسط شورشیان مسلح مورد حمایت محور ضد سوری را جنايت عليه بشريت ناميد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  در اشتاندارد اتريش؛ در گزارش امروز سازمان عفو بین الملل آمده است که چگونه نيروهاي دولتي و شبه نظاميان هوادار بشار اسد در شهر حلب به دست شورشيان کشته و مجروح مي شوند.

در ميان قربانيان جنايات شورشيان مسلح سوري، کودکان و زنان هم به چشم مي خورند. در اين گزارش آمده است، شورشيان مسلح سوريدر حلب زندانيان خود را شکنجه مي کنند.

در ادامه گزارش دراشتاندارد اتريش آمده است که در فيلمي که روز گذشته در يوتيوب منتشر شده مشاهده مي شود که حاميان بشار اسد در شهر حلب توسط شورشيان ضد سوري کشته مي شوند . در اين تصاوير مردان مسلح ارتش آزاد سوريه حاميان و شبه نظاميان طرفدار بشار اسد را در ميداني جمع کردند و سپس آنها را در در برابر ديواري به صف کرده و  به سمت آنها آتش گشودند.



اين جنايات در حالي صورت مي گيرد که بر اساس گزارش شبکه تلويزيوني الاخباريه ،حمايت آمريکا از تروريست ها در سوريه روز به روز در حال افزايش است.آمريکا و متحدان اين کشور در منطقه و اروپا که از هرج و مرج در سوريه بهره برداري مي کنند بر ادامه جنگ شکست خورده خود در سوريه تاکيد دارند. لئون پانتا وزير دفاع آمريکا با اعلام افزايش کمک ها به گروه هاي مسلح خواهان بالا بردن روحيه آنان شده است. خبرگزاري رويترز از اقدام کاخ سفيد در فراهم کردن زمينه فرمان رياست جمهوري خبر داد که به موجب آن کمک هاي گسترده در اختيار مخالفان قرار مي گيرد. سفر پانتا به منطقه در چارچوب فراهم کردن شرايط لازم براي ارسال اين کمک ها است.
دولت رجب طيب اردوغان نخست وزير ترکيه مهم ترين طرف زيان کننده از شکست توطئه در سوريه است به اين دليل با قدرت از گروه هاي تروريست حمايت مي کند. اين کشور شماري از نظاميان خود را در مرزهاي خود با سوريه مستقر کرده است. اردوغان با اين اقدام تلاش مي کند روحيه نابود شده تروريست ها را تقويت کند. ناظران بر اين باورند سياست اردوغان در سوريه محکوم به شکست است.

 

برچسب ها: حلب ، سوریه ، عفو ، جنایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار