عضو شوراي مركزي حزب موتلفه گفت: طرح برگزاري انتخابات از سوي نهادي غير از قوه مجريه،‌ بازي كردن در پازل دشمن و فتنه‌گراني است كه در سال 88، سلامت انتخابات را زير سوال بردند.

حميدرضا ترقي عضو شوراي مركزي حزب موتلفه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به لزوم برگزاري انتخابات توسط قوه مجريه گفت: برگزاري بيش از 30 انتخابات در جمهوري اسلامي ايران به صورت سالم توسط مجريان انتخابات كه از جريان‌هاي مختلف سياسي در كشور بودند، نشان دهنده آن است كه طرح مسائلي از قبيل سلب اختيار قوه مجريه از برگزاري انتخابات، نه تنها به صلاح كشور نيست، بلكه بازي كردن در پازل دشمن است.

وي تصريح كرد: مكانيزم برگزاري انتخابات در كشور به گونه‌اي است كه نقش نظارتي شوراي نگهبان و نمايندگان نامزدها و احزاب در سر صندوق‌ها مانع از بروز هرگونه تخلفي مي‌شود.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه ادامه داد: اگر عده‌اي بر اين باورند كه قواي ديگر هم بايد در جريان برگزاري و نظارت بر انتخابات دخالت داشته باشند؛ ضرورت دارد كه ابعاد قانوني اين موضوع به دقت مورد بررسي قرار گيرد و پس از آن در اين رابطه در مجلس شوراي اسلامي تصميم گيري شود كه قطعا اين طرح به انتخابات رياست جمهوري سال 92 نخواهد رسيد.

ترقي در پايان خاطر نشان كرد: بررسي توطئه‌هاي گذشته اصلاح طلبان بويژه در جريان فتنه 88، نشان دهنده آن است كه اعضاي اين طيف همواره سعي دارند با ايجاد تشكيك در سلامت انتخابات، راي حماسي مردم را زير سوال ببرند؛ بنابراين طرح موضوع سلب اختيار قوه مجريه از برگزاري انتخابات، بازي كردن در نقشه اصلاح‌طلبان است.

انتهاي پيام/س3

برچسب ها: ترقی ، موتلفه ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار