وزير سابق امور خارجه كشورمان با حضور در جمع پرشور دانشجويان دانشگاه‌هاي افسري ارتش در مركز آموزش تكاور نيروي زميني گفت: امروز ارتش جمهوري اسلامي ايران به عنوان يك ارتش مؤمن، متدين و مقتدر در منطقه و جهان شناخته مي‌شود.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، منوچهر متكي در اين مراسم با اشاره به قداست شغل نظامي‌گري افزود: امروز ارتش و ساير نيروهاي مسلح، نقش اساسي در حفظ امنيت و آرامش كشور بر عهده دارند.

وي در ادامه خطاب به دانشجويان دانشگاه‌هاي افسري ارتش گفت: شما عزيزان كه آماده جانفشاني در راه اعتلاي نظام و ميهن اسلامي هستيد، بدانيد كه مقوله كار فرهنگي و اعتقادي همواره و تا پايان خدمت 30 ساله در كنار توجه به مقوله نظامي‌گري بايد مورد عنايت و توجه شما قرار داشته باشد.

متكي با اشاره به فعاليت‌هاي اثرگذار فرهنگي در ارتش افزود: كار فرهنگي در ارتش حركت را آسان و روان مي سازد و نگاه و اعتقاد دروني افراد را بيدار مي‌كند و اين موجب افزايش روحيه ايثار و شهادت و ارتقاء اقتدار و توان بازدارندگي در سطح نيروهاي مسلح خواهد شد.

گفتني است در اين مراسم كه شامگاه روز گذشته با اقامه نماز مغرب و عشاء و ضيافت افطاري برگزار شد؛ حجت الاسلام والمسلمين صالحي، معاون فرهنگي و روابط عمومي نيروي زميني ارتش و جمعي از فرماندهان و مسئولان مركز آموزش تكاور نزاجا حضور داشتند.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار