زمین های شیب دار بخش کوهستانی بهشهر به سوی اشتغال پایدار هدایت می شود .

 

فرماندار بهشهر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : زمین های شیب دار بخش کوهستانی بهشهر قابلیت های ویِِژه ای برای کشت انواع درختان سیاه ریشه و گیاهان دارویی دارد که با برنامه ریزی کارگروه کشاورزی ، به سوی ایجاد اشتغال پایدار هدایت می شود.

البرزی به زمین های مستعد برای توسعه کشاورزی در بخش کوهستانی یانه سر بهشهر اشاره کرد و افزود : ترویج کشاورزی در یانه سر با توجه به ظرفیت های موجود آغاز شده که پرورش گل محمدی و گل گاوزبان بخشی از آن است .

وی تصریح کرد : در آب و هوای مطبوع یانه سر، درختان سیاه ریشه، انواع هلو، گردو، گلابی و گیاهان دارویی به خوبی رشد می کنند و صرفه اقتصادی قابل توجهی دارند .

رئیس کارگروه توسعه کشاورزی بهشهر با بیان اینکه دولت در بخش توسعه کشاورزی تسهیلات خوبی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد، گفت: تثبیت مشاغل از ایجاد مشاغل مهم تر و دشوارتر است و باید توجه و اطمینان داشته باشیم شغلی که ایجاد می شود جزو مشاغلی باشد که پایدار می ماند.

البرزی افزود : برای افزایش ضریب ماندگاری جوانان در روستاها و داشتن روستایی بانشاط، به ایجاد فرصت های شغلی و حمایت از طرح های پایدار می اندیشیم ./س

برچسب ها: هدایت ، زمینهای ، کوهستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.