پایگاه خبری نهرین‌نت در خبری اعلام کرد مریم رجوی و رهبران گروهک تروریستی منافقین هفته گذشته در پاریس، نشستی را برای بررسی راهکارهای مجاب کردن کشورهای اروپایی برای پذیرش اعضای این گروهک برگزار کرده‌اند.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران به نقل از هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور)، نهرین‌نت در خبر خود اعلام کرد براساس گفته‌های منابع مطلع، سرکردگان گروهک با کارکنان سفارت آمریکا که گمان می‌رود افسران اطلاعاتی سازمان سیا باشند در پاریس تماس گرفته‌اند تا برای پیدا کردن مکان جدید به آنان کمک کنند.

خبرهای رسیده به نهرین‌نت حاکی است آمریکا در تلاش است تا برخی کشورهای اروپایی از جمله رومانی و بلغارستان را برای پذیرش عناصر گروهک نفاق مجاب کند.

این منابع همچنین خبر می‌دهند مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی نفاق از سفارت رژیم اشغالگر قدس در پاریس خواسته است تا تعدادی از عناصر خود را در سرزمین‌های اشغالی بپذیرد اما تل آویو تاکنون واکنشی به موضوع از خود نشان نداده است.

گروهک تروریستی منافقین، ۲۶ سال قبل به دعوت دیکتاتور معدوم عراق به این کشور عزیمت کرد تا نقش بازوی اطلاعاتی و نظامی حزب بعث علیه ملت عراق را ایفا کند.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار