رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل گفت: سال تولید ملی فرصت مناسبی است تا چشم‌انداز روشن کشاورزی برای زارعان و بهره‌برداران این بخش ترسیم شود.

حسین پیرموذن امروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل افزود: کشاورزی یکی از ارکان اصلی اقتصاد استان اردبیل است اما عدم توجه کافی و نبود برنامه جامع سبب شده تا از ظرفیت‌های موجود در بخش کشاورزی استان به خوبی استفاده نشده و توان این بخش مهم اقتصادی تحلیل رود.

پیرموذن با تأکید بر اینکه باید بر اساس واقعیت‌های موجود تصمیم گرفت، گفت: باید این حقیقت را پذیرفت که کشاورزان ما در تمام مراحل فرایند تولید اعم از کاشت، داشت، برداشت و فروش محصولات مشکلات عدیده‌ای را لمس می‌کنند که انتظار داریم در سال تولید ملی با تدبیر و برنامه‌ریزی‌های علمی و اصولی بخش بزرگی از مشکلات از دوش کشاورزان برداشته شود و از ظرفیت‌های بی‌نظیر کشاورزی استان به نحو احسن استفاده شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل در ادامه متنوع کردن کشت محصولات کشاورزی در استان را مستلزم کار کارشناسی دانست و گفت: برای تنوع در تولید محصولات کشاورزی منطقه اقتصادی و نیز اشتغال را نباید از نظر دور داشت./س

برچسب ها: اردبیل ، چشم ، انداز ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.