وكيل مشايي گفت: در پي شكايت مشايي، پرونده رضا گلپور و سايت عماريون به شعبه 1057 دادگاه عمومي و جزايي تهران ارسال شده و 24 مرداد ماه نوبت رسيدگي به اين پرونده است.

سيد علي اصغر حسيني در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در مورد شكايت اسفنديار رحيم مشايي از رضا گلپور اظهار داشت: سال گذشته "گلپور" مطالبي خلاف واقع را عليه موكلم و همين طور محمد‌رضا رحيمي در سايت عماريون منتشر كرد كه شكايتي در اين زمينه از طرف رحيم مشايي مطرح شده است.

وكيل مشايي ادامه داد: عليه گلپور و سايت عماريون پرونده اي در شعبه 12 دادسراي فرهنگ و رسانه تشكيل شد و بازپرسي اين شعبه قرار مجرميت وي و سايت عماريون را صادر كرد.

وي تصريح كرد: سايت مذكور و رضا گلپور نتوانستند ادعاهاي خود را ثابت كنند و پس از تاييد قرار مجرميت گلپور كيفر خواستي توسط دادسرا عليه وي و سايت عماريون به اتهام نشر اكاذيب، افتراء و توهين نسبت به اسفنديار رحيم مشايي و محمد رضا رحيمي صادر شد.

حسيني با بيان اين كه سايت عماريون در برابر اعلام جرم مشايي عليه اين سايت واكنش نشان داده است، افزود: اين سايت مدتي پس از اعلام وصول كيفر‌خواست مدعي شد كه ديگر با رضا گلپور همكاري ندارد و به نوعي عذر‌خواهي خود را اعلام كرد ولي بعد از قطعي شدن صدور كيفرخواست اقدامات گذشته خود را تكرار كرد و اين در حالي بود كه رضا گلپور در اين سايت فعاليت داشت.

وي تصريح كرد: در حال حاضر پرونده گلپور و سايت عماريون به شعبه 1057 دادگاه عمومي و جزايي تهران ارسال شده كه 24 مرداد ماه نوبت رسيدگي به اين پرونده است.

وكيل مشايي با اشاره به برخي اظهارات اخير گلپور خاطرنشان كرد: انتظار مي‌رود گلپور هر اظهار‌نظري را در جلسه دادگاه مطرح كند.

"انتهاي پيام"/پ3

برچسب ها: گلپو ، مشایی ، وکیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.