آغاز چهاردهمين دوره ليگ برتر فوتسال؛

متخلفان زير ذره بين!

چهاردهمين دوره ليگ برتر فوتسال با يک هفته تاخير از فردا آغاز مي شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ چهاردهمين دوره ليگ برتر فوتسال در حالي از فردا (پنجشنبه) آغاز مي‌شود که تا چندي پيش ترکش‌هاي اتفاقات و حواشي فصل گذشته ادامه داشت. حواشي که ضربه سنگيني به فوتسال زد و با تاييد تباني از سوي کميته استيناف قهرماني رقابت‌ها را هم تغيير کرد و جام از گيتي‌پسند اصفهان به تيم فوتسال شهيد منصوري قرچک رسيد.

اين اتفاقات نتايج بدي در پي داشت، انصراف تيم‌هاي فوتسال فولادماهان، فيروزصفه و پرسپوليس و همچنين بلاتکليفي اکثر بازيکنان ملي‌پوش تا لحظات پاياني فصل نقل و انتقالات از جمله اين نتايج بود. برخي بازيکنان به دليل بلاتکليفي باشگاه‌ها در دقايق پاياني به تيم‌هاي ديگر رفتند و به همين دليل نتوانستند دوره بدنسازي و هماهنگي لازم را با هم‌تيمي‌هاي خود سپري کنند. در اين بين وحيد شمسايي، کاپيتان تيم ملي و آقاي گل جهان به علت پيشنهادهايي که آنها از نظر مالي پايين مي‌دانست بدون تيم ماند.


با تمام اين شرايط ليگ پس از تعويق يک هفته‌اي از فردا آغاز مي‌شود. هر چند به اعتقاد اکثر کارشناسان انحلال فولاد ماهان به فوتسال ضربه مي‌زند اما با توجه به اينکه اين تيم اکثر بازيکنان ملي‌پوش را در اختيار داشت، بازيکنان تيم ملي در تيم‌هاي مختلف پخش شدند و به نظر مي‌رسد تيم‌ها با قواي يکسان‌تري در ليگ حاضر خواهند شد.


در هفته اول 2 دربي در استان‌هاي اهواز و تبريز برگزار مي‌شود. ملي حفاري اهواز که با هدايت سرمربي فصل گذشته خود يعني سيدمهدي ابطحي پا به اين رقابت‌ها گذاشته در اولين بازي به مصاف تيم تازه صعود کرده گاز خوزستان مي‌رود. هدايت گاز برعهده مربي فصل گذشته آنها يعني حميد فرهادي است.


در ديگر دربي هفته اول هلال ‌احمر تبريز به مصاف دبيري خواهد رفت. دبيري در اين فصل از رقابت‌ها با تغيير و تحولات اساسي وارد شد و دو بازيکن ملي‌پوش را در آخرين ساعات فصل نقل و انتقالات جذب کرد. مصطفي نظري، گلر اول فوتسال ايران و جواد اصغري‌مقدم با اضافه شدن به تيم تبريزي شرايط را براي سيدمهدي غياثي، سرمربي اين تيم بهتر کردند تا جايي که اين مربي از حضور در 3 تيم بالاي جدول خبر داد. هلال ‌احمر نيز به تازگي امتياز گسترش فولاد تبريز را خريد تا در چهاردهمين دوره ليگ برتر حضور يابد. اين تيم خيلي دير دست به کار شد و بايد ديد با هدايت علي خسروي چه نتيجه‌اي در اين دوره از مسابقات خواهد گرفت.


گيتي‌پسند اصفهان نيز روز جمعه ميهمان راه ساري خواهد بود. اصفهاني‌ها که فصل گذشته با تباني قهرمان و به علت دير صادر شدن حکم کميته استيناف به جام باشگاه‌هاي آسيا نيز اعزام شدند توانستند عنوان قهرماني قاره کهن را کسب کنند. اين تيم در اين فصل با کاهش بودجه 50 درصدي روبرو شد و مصطفي نظري و وحيد شمسايي را از دست داد. آنها البته احمد اسماعيل‌پور، آقاي گل فصل گذشته و حسين طيبي را جذب کردند. گيتي‌پسند در هفته اول به مصاف راه ساري مي‌رود که محمدرضا حيدريان را به عنوان بازيکن - مربي در اختيار دارد.

بنا بر اين گزارش ديدارهاي هفته اول با هماهنگي سازمان ليگ بطور مستقيم از شبکه 3 پخش خواهد شد و هفته اي يک يا دو ديدار بصورت زنده پخش مي شود، با توجه به تباني فصل پيش باشگاهها در اين دوره شديدا زير ذره بين عموم مردم هستند.

***برنامه هفته اول ليگ برتر فوتسال به شرح زير است:

*پنجشنبه - 12 مرداد ساعت 22:30

گاز خوزستان - ملي حفاري ايران، سالن شهداي گاز اهواز

فرش‌آراي مشهد - شهرداري ساوه، سالن شهيد بهشتي مشهد

هلال احمر تبريز - دبيري تبريز، سالن هلال احمر تبريز

   جمعه 13 مرداد ساعت 22:30

راه ساري - گيتي‌پسند اصفهان، سالن سيدرسول حسيني ساري

شهيد منصوري قرچک - ميثاق تهران، سالن هفتم تير قرچک

شهرداري تبريز - صباي قم، سالن شهيد پورشريفي تبريز

در اين هفته لبنيات ارژن شيراز استراحت دارد./آق




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار